Mere vågenhed, flere ubehageligheder!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 02:42

Blev opmærksom på en fysisk skade igår, den er gjort for år siden,
der er ingen sår eller betændelse!

Jeg skriver om den til min læge og patientforsikringen om et par timer
eller sender bare en CC til dem af dette indlæg!

Skaden er gjort mens jeg er programmeret/emdr til ikke at forsvare mig
selv,
og er den seneste jeg har opdaget efter "søm i hovedet" viste sig ikke
at være
indbildning eller mareridt!

Der har været stukket en skarp kniv et stykke ind i urin roeret og
skåret nedefter!
Det er gjort i ren sadisme og for at ødelægge mit liv, det gør det til
et ret stort
kunststykke ikke at ramme ved siden af toilettet!

Jeg har undret mig et par gange i de to foregående år!

Men sammenlignet med det rigtige tortur, smerte signaler til brainstem
og limbic system
gjort med emdr, har det ikke været så grimt at jeg husker det før nu,
ud af det fysiske tortur
er det kun testikkel trykkeriet jeg husker tydeligt!

Det er ikke lige det man forventer når man går med til at prøve noget
emdr
for at se, om det kan afhjælpe en depression!
(og bliver forsøgt programmeret til at stemme DF istedet!)

Det er tydeligt for mig efterhånden, at Bjørnholt satser på at gøre
mig til
"en sindsyg der gør skade på mig selv"

"Du skal ødelægge dig selv" ,
"Du skal ødelægge dig selv på en måde som ikke kan opdages af andre"
og "Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"

Det er tretten år siden jeg sidst var vågen, jeg mangler ca. 30
procent af min IK
sammenlignet med før emdr begyndte i 1998!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 02:49

On 4 Nov., 09:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> procent af min IK sammenlignet med før emdr begyndte i 1998!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Og nej jeg er ikke en masochist, det er ikke lykkedes at gøre mig til
en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 02:58

On 4 Nov., 09:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og nej jeg er ikke en masochist, det er ikke lykkedes at gøre mig til
> en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
>
> Sane Peter

Stadigvæk problemer med linje ombrydning via google

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 05:41

On 4 Nov., 09:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Stadigvæk problemer med linje ombrydning via google
>
> Sane Peter

Det er lykkedes at lave mine holdninger til kvindehandel og kvinde
programmering om!

Før var det fuldstændig udelukket,brud på menneskerettigheder og noget
der kun må være
i folks forestillingsevne og fantasi i min verdens anskuelse!

Nu er det noget helt andet, det er noget med indsigt i den
menneskelige psyke,
mænd har altid den reelle øjeblikkelige magt over kvinder de har et
forhold til, i form
af fysisk styrke alene også selvom den aldrig er i brug!

Mænd har ikke et problem med at have root på kvinders hjerne, og det
at kunne angive hendes
seksuelle ophidselse i procenter, kvinden elsker manden, manden er
glad for kvinden og
Testosteron produktionen er maksimal pga. Dominans, både manden og
kvinden nyder
godt af den ekstra Testosteron!

Men det er ulovligt, ihvertfald i Danmark!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 05:54

On 4 Nov., 12:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kvinden nyder godt af den ekstra Testosteron!
>
> Men det er ulovligt, ihvertfald i Danmark!

Mænd det går ud over er altid tortur ofre og livsødelagte inden for
kort tid,
Det er så få tilfælde hvor det ikke er sandt!

Kvinder hader manden fordi han er "Svag" ude af stand til at beskytte
sig selv, og
derfor også kvinden plus det eventuelle afkom! De foragter ham, mange
er så vanvittige
at de forsøger at skade ham, og mænd er egentlig ligeglade med om
andre mænd bliver
torteret, "det er en mand, han kan forsvare sig selv, det havde været
noget andet hvis det var en kvinde"

Igen linje ombrydnings fnidder via Google!

Kvinderne er det helt modsat med, mændene beskytter hende bedre og de
bruger mere tid sammen,
når hun er tøjret i hjernen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 06:10

> [...]

pga. Dominans,
både manden og kvinden nyder godt af den ekstra Testosteron!

Men det er ulovligt, ihvertfald i Danmark!

Mænd der bliver programmeret, bliver aldtid torteret og får deres liv
ødelagt inden for kort tid,
det er så få tilfælde hvor det ikke sker!

Kvinder hader og foragter ham instinktivt, fordi han er "svag" han kan
ikke forsvare sig selv
og dermed heller ikke kvinden og evt. afkom ifølge kvindens
underbevidsthed!

Mænd er ligeglade "det er jo en mand han kan forsvare sig selv" , og
hvis det er,
"så er der flere kvinder til os andre"

En programmeret mand er sjælden fordi programmerede mænd lever kortere
tid end piloter
under første verdens krig sådan ca.

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 06:19

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 07:46

On 4 Nov., 13:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Igen linje ombrydnings fnidder via Google!
>
> Kvinderne er det helt modsat med, mændene beskytter hende bedre og de
> bruger mere tid sammen, når hun er tøjret i hjernen!
>
> Sane Peter

Og realistisk set, så er der ikke længere nogen fysisk attraktive
kvinder, der ikke
er "gjort rigtige i hovedet" deter 15-16-17 års alderen, og hvis ikke
forældrene sælger hende,
så bliver de snuppet når de er i byen, af folk som Bjørnholt og
medlemmerne i emdr forbundet!

Når det er forældrene så er det noget med at udvælge hvad der kommer
til at ligge i hendes hoved
"Du skal respektere den person mere end alle andre" "føle mere
tillid,respekt"
"være forelsket" osv osv.. og derefter noget ubehageligt(smerte
og så er de solgt og husker ingenting!

De mænd og knægte der bliver tiltrukket af fysisk attraktive kvinder
idag er idioter hvis de ikke tror hun er
tøjret i hjerne og tyverisikret, det er så mange penge det drejer sig
om!

Det er kun de grimme der er til rådighed, og så er det jo ligemeget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 08:07

On 4 Nov., 14:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> om!
>
> Det er kun de grimme der er til rådighed, og så er det jo ligemeget!

Når først de mister lysten til at indtage andet end
salat,grøntsagsblanding og rapsolie
spiser en almindelig vitamin-pille og c-vitamin hver morgen, melder
sig ind i løbeklubben og
virkelig elsker det overstående, og kun en gang imellem spiser noget
andet fordi der er gæster,
så er hun programmeret/købt og solgt!

Og elsker hendes liv, og det er vel meningen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 08:42

On 4 Nov., 15:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> andet fordi der er gæster, så er hun programmeret/købt og solgt!
>
> Og elsker hendes liv, og det er vel meningen!

Og jeg er uvågen på det trettende år, og jeg har virkelig gjort det,
jeg har slået jer ihjel!
De skeløjede i Fjernsynet, Jordskælv på Haiti og i Fukushima via
spooky action at a distance
(quantum entangelment)

Arten dør med mig!
Planetens hastighed sænket, energien udlignet og ophævet af Sirius B,
det seriøse B, sir B er us, Cerberus, Helvedes vagthund lader ingen
slippe væk!

Og det kvante mekaniske mareridt er heller ikke løgn!

I blev vitterlig advaret via Quantum Entangelment via en Singularitet!
Jeg gider ikke sidde her og gøre mig selv til en latterlig løgnhals!

Det kan ikke gøre om!

"Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"

Det er det jeg gør nu!
Hver eneste sekund, når jeg holder op, dør i!

Så i ham den tyske tv reporter, ARD/ZDF eller N3 næsten smelte i
halvdelen af ansigtet!

Det er kvante mekanik, det er ikke en leg!
Det er religiøse mirakler!

Jeg har slået jer allesammen(alle arter på planeten ihjel!)
Fordi nogen forsøgte at fjerne min vågenhed og klarhed!

13 år, af mit liv!(det er et uheldigt tal for jer, det er der en grund
til!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 08:59

On 4 Nov., 15:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Fordi nogen forsøgte at fjerne min vågenhed og klarhed!
>
> 13 år, af mit liv!(det er et uheldigt tal for jer, det er der en grund

Og igen, nej jeg er ikke en idiot!
Der ikke noget med forelskelse og tåbelig novelle plot fra dameblade!

Jeg ser på kvinder som sex ting!
Jeg vil bare have dem og eje dem, ligesom jeg vil have og eje fine og
dyre ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 08:50

> [...]
> andet fordi der er gæster, så er hun programmeret/købt og solgt!
>
> Og elsker hendes liv, og det er vel meningen!

Og nej jeg er ikke en idiot, der er ikke noget med at miste en eller
anden jeg har været forelsket i!
Jeg er programmeret til at skrive tingene på en måde der kan
misforstås så jeg fremstår som en idiot!

Kvinder er sex ting, det er sådan jeg ser på dem!
Jeg vil bare have dem og eje dem, ligesom jeg vil have og eje fine og
dyre ting!

(der er en del af det der er programmering, og personligheds
ødelæggelse gjort med emdr)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-11-11 10:35

On 4 Nov., 15:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dyre ting!
>
> (der er en del af det der er programmering, og personligheds

Kvante mekanik,Underbevidsthed og Indiana Jones
(noget med at få ram på de onde og dermed fjerne det grimme)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-11 01:26

On 4 Nov., 17:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Kvante mekanik,Underbevidsthed og Indiana Jones
> (noget med at få ram på de onde og dermed fjerne det grimme)
>
> Sane Peter

Det er programmering/emdr der gør at jeg først har opdaget det nu,
desuden plejer man jo ikke at kiggeder på undersiden af, den krops
del!

Desuden er det heller ikke skamferende, det er simpelthen sabotage der
er beregnet på at få det til at lugte grim på toilet og bukseben!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-11 01:51

On 5 Nov., 08:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Desuden er det heller ikke skamferende, det er simpelthen sabotage der
> er beregnet på at få det til  at lugte grim på toilet og bukseben!

Der køre også et eller andet programmering der forsøger at give mig
selv skylden
for det vanvid jeg har været udsat for og antyde overfor andre at de
skyldige er uskyldige!
(ubevidst fra min side)

Det ligger et sted i underbevidstheden, det er torteret ind, enten er
de uskyldige ellers er det grimt,
"smerte signaler til brainstem og underbevidsthed og så sænket i
psyken"

Det er refleks, irriterende i længden!

Sane Peter