MS Windows
briani 27239
Rippe en DVD med et spil
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 03-11-11 22:00

Jeg har lige købt Sims 2 i DBA.

Jeg har en bærbar sm har et DVD drev, men det er ikke den jeg skal spille
det på, men derimod en mindre en der ikke har et drev.

Kan man ikke rippe skiven og mounte den på den lille?

Med andre ord: Hvordan gør man eller hvilke programmer skal man bruge?

Fra : Henning

Dato : 03-11-11 22:06

www.poweriso.com - men er du sikker på spillet ikke er kopibeskyttet?

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-11 22:09

Rasmus Ibsen skrev:

> men derimod en mindre en der ikke har et drev.

Er det ikke nemmere bare at købe et dvd-drev
til usb-porten? Der er sikkert andet du skal have
installeret på den lille en dag.

Prøv i første omgang at kopiere indholdet over
på en usb-pen, og se hvordan det går!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk