Studenterregering?
Fra : /john

Dato : 02-11-11 16:52

"den tidligere udenrigsminister fra Venstre er langt fra imponeret med den
socialdemokratisk ledede regering.

'De er meget, meget unge mennesker uden uddannelse,' sagde Uffe
Ellemann-Jensen onsdag om Thorning-regeringen i et interview med den nye
Radio 24syv.

Her omtalte han flere gange regeringens ministre som 'studenter' "

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2594972.ece

Tjah - regeringen domineres jo ikke ligefrem af erfarne politikere, hvilket
man vel kan sige også præger den førte politik.

/john

Fra : @

Dato : 02-11-11 19:06

On Wed, 2 Nov 2011 16:52:26 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>Tjah - regeringen domineres jo ikke ligefrem af erfarne politikere, hvilket
>man vel kan sige også præger den førte politik.

desværre præges folketinget stort set af personer der aldrig har(været
i stand til at) forsørget sig selv

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-11 00:43

> [...]

>Tjah - regeringen domineres jo ikke ligefrem af erfarne politikere, hvilket
>man vel kan sige også præger den førte politik.

Gør mig en tjeneste john, ring kort 35861000 - jeg er lidt ensom - gør
en god gerning - skriver jeg for meget på ng?