Joachim B. Olsens julesange
Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 08:49

Den initiativrige Joakim B. Olsen går nu løs på
juleforberedelserne:

’Et barn er født i Betlehem’

En fattig jomfru sad i løn,

sad i løn

og fødte himlens kongesøn.

Halleluja!

Halleluja!

Men det var hun selv ude om,

ude om.

Hun valgte selv sin fattigdom.

Det syn's LA!

Det syn's LA!

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-11 09:44

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4eae52d6$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den initiativrige Joakim B. Olsen går nu løs på
> juleforberedelserne:
>
> ’Et barn er født i Betlehem’
>
> En fattig jomfru sad i løn,
> sad i løn
> og fødte himlens kongesøn.
> Halleluja!
> Halleluja!
> Men det var hun selv ude om,
> ude om.
> Hun valgte selv sin fattigdom.
> Det syn's LA!
> Det syn's LA!

Du troller - som sædvanligt - Villy Dalsgaard.

Forhold dig til, hvad JBO rent faktisk har sagt, og så kan vi tage den
derfra...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 10:35

Den 31-10-2011 09:44, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4eae52d6$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du troller - som sædvanligt - Villy Dalsgaard.

Nej, Jens Bruun. Sådan noget kaldes satire, det er en spøg.

> Forhold dig til, hvad JBO rent faktisk har sagt, og så kan vi tage den
> derfra...

Det vil næsten være for ondt.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 11:35

On Mon, 31 Oct 2011 09:44:00 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>4eae52d6$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>Du troller - som sædvanligt - Villy Dalsgaard.
>
>Forhold dig til, hvad JBO rent faktisk har sagt, og så kan vi tage den

erfra...

Han sir klogt at DK har ingen rigtig fattige lissom Shaw

   Modern poverty is not the poverty that was blest in the Sermon
on the Mount.George Bernard Shaw

Spar socialhjælp - ligesom Kina gør

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 16:11

> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4eae52d6$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du troller - som sædvanligt - Villy Dalsgaard.

Det gør han sgu da ikke, dit ynkelige ådsel. Tag dig dog sammen og begynd at
argumentere, din bums.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 10:00

On Mon, 31 Oct 2011 08:48:44 +0100, Vidal wrote:

> Den initiativrige Joakim B. Olsen går nu l¸s på
> juleforberedelserne:
>
> ÿEt barn er f¸dt i Betlehemÿ
>
> En fattig jomfru sad i l¸n,
> sad i l¸n
> og f¸dte himlens konges¸n.
> Halleluja!
> Halleluja!
> Men det var hun selv ude om,
> ude om.
> Hun valgte selv sin fattigdom.
> Det syn's LA!
> Det syn's LA!

Er det ikke lige tidligt nok, at gå så hårdt til gl¸ggen.?

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 10:13

Den 31-10-2011 10:00, Steen A. Thomsen skrev:

> Er det ikke lige tidligt nok, at gå så hårdt til gl¸ggen.?

Sp¸rg Joakim.

Men jeg glemte en henvisning, det er fra ATS i Politiken.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 11:40

On Mon, 31 Oct 2011 10:13:17 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Spørg Joakim.
>
>Men jeg glemte en henvisning, det er fra ATS i Politiken.

Ingen af os klog på ng behøver råd fra Joakim om gløg eller hvidvin

Men hans jomfri lod ikke Jesus sulte og hun nassedeikke julehjælp som
hun var OK

Havde hun haft 9 somalibørn og nul mand var hun morder - eller skaber
af pirater

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 15:46

On Mon, 31 Oct 2011 10:13:17 +0100, Vidal wrote:

> Spørg Joakim.
>
> Men jeg glemte en henvisning, det er fra ATS i Politiken.

Hvad har JBO med dit gløgg-forbrug at gøre.???

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 16:13

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige tidligt nok, at gå så hårdt til gl¸ggen.?

Det kender du vel alt til selv rent personligt, det vil kunne forklare alt
det ¿vl, b¿vl og vr¸vl som du dagligt lukker ud, chatnar.

Tv¿rpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 16:35

On Mon, 31 Oct 2011 16:13:15 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det kender du vel alt til selv rent personligt, det vil kunne forklare alt
> det ¿vl, b¿vl og vr¸vl som du dagligt lukker ud, chatnar.

Endnu en barnlig "Æv, bæv. Det kan du selv være" kommentar fra KL.

PS: Hvad med at bruge danske bogstaver, Fjotte.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 19:22

> Endnu en barnlig "Æv, bæv. Det kan du selv være" kommentar fra KL.
>
> PS: Hvad med at bruge danske bogstaver, Fjotte.

Jeg sender i samme format som jeg modtager. Er der en fejl i tegnsættet i
modtagelsen vil den fortsætte i svaret. Det har jeg ikke tænkt mig at ændre
på.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 20:44

On Mon, 31 Oct 2011 19:21:43 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg sender i samme format som jeg modtager. Er der en fejl i tegnsættet i
> modtagelsen vil den fortsætte i svaret. Det har jeg ikke tænkt mig at ændre
> på.

Dvs. Selvom du bliver gjort opmærksom på at du laver fejl, er du skide
ligeglad.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 23:32

> Dvs. Selvom du bliver gjort opmærksom på at du laver fejl, er du skide
> ligeglad.

Folk kan jo bare sørge for at konfigurere deres e-mail-program korrekt, så
er der ingen problemer. Hvis de bruger Outlook Express, så kører det bare
helt automatisk af sig selv.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 10:12

On Mon, 31 Oct 2011 23:32:12 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Folk kan jo bare sørge for at konfigurere deres e-mail-program korrekt,

Så kom i gang, eller brug en RIGTIG news-reader.

> så
> er der ingen problemer. Hvis de bruger Outlook Express, så kører det bare
> helt automatisk af sig selv.

Det er altså IKKE andres problem, at DU ikke kan opsætte dit (lorte)
program korrekt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 10:42

> Så kom i gang, eller brug en RIGTIG news-reader.

Det her er skam en RIGTIG newsreader, den er helt RIGTIG for mig. At du så
har et problem med at jeg bruger det ganske udmærkede Outlook Express kommer
ikke til at rykke så meget som et enkelt nanosekund på min nattesøvn.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 14:49

On Tue, 1 Nov 2011 10:41:59 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det her er skam en RIGTIG newsreader, den er helt RIGTIG for mig.

Du bruger et (lorte) E-mail program, der ikke kan håndtere news ordentligt.

At du stiller dig tilfreds med et program der ikke virker, siger en del om
dig.

> At du så
> har et problem med at jeg bruger det ganske udmærkede Outlook Express kommer
> ikke til at rykke så meget som et enkelt nanosekund på min nattesøvn.

Outlook Express er udmærket til E-mail, men heller ikke til noget andet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 20:40

> [...]
> del om dig.

> Outlook Express er udmærket til E-mail, men heller ikke til noget

Outlook Express er en rigtig god newsreader, at du så er for tumpet til at
bruge den kan jeg jo ikke gøre så meget ved.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 20:48

On Tue, 1 Nov 2011 20:40:00 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Outlook Express er en rigtig god newsreader,

Nej, det er noget af det værste lort, der findes på området.

> at du så er for tumpet til at
> bruge den kan jeg jo ikke gøre så meget ved.

Jeg kan da sagtens bruge den hvis jeg ville, men hvorfor i alverden skulle
jeg dog bruge et lorte-program, når man kan få et meget bedre program
GRATIS.???

http://www.40tude.com/dialog/download.htm

Man behøver ikke engang at rette i standardopsætningen, for at den virker
fejlfrit.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 22:54

> Nej, det er noget af det værste lort, der findes på området.

99,99 % af tiden fejlfri som newsreader, den er perfekt. Måske enkelte
idioter ikke kan finde ud af at bruge den men det er jo ikke mit problem.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 23:19

On Tue, 1 Nov 2011 22:53:43 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> 99,99 % af tiden fejlfri som newsreader, den er perfekt. Måske enkelte
> idioter ikke kan finde ud af at bruge den men det er jo ikke mit problem.

DU er åbenbart en af idioterne, for du kan tydeligvis IKKE finde ud af at
bruge/opsætte programmet korrekt.

For øvrigt er Micro$oft programmer generelt noget lort til news, da
Micro$oft er skide ligeglade med newsgrupper.

Fra : @

Dato : 31-10-11 21:51

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Jeg sender i samme format som jeg modtager.

nej,
det er netop hvad du IKKE gør

<<<<<<<<
From: "Kim Larsen
<<<<<<<<

>Er der en fejl i tegnsættet i
>modtagelsen vil den fortsætte i svaret. Det har jeg ikke tænkt mig at ændre
>på.

forkert,

du modtager et indlæg med korrekt tegnsæt, men på grund af at du
bruger noget Microsoft skrammel bliver det du svarer på ikke
formateret korrekt

og JO, det er dit program som er problemet, et problem som andre også
har:

http://www.eksperten.dk/spm/906548

http://forum.tdc.dk/t5/Mit-TDC/Windows-live-mail/td-p/11013

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 23:30

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> formateret korrekt
>

> og JO, det er dit program som er problemet, et problem som andre også

99,9 % af de indlæg jeg modtager og besvarer kører korrekt, så nej, det er
intet problem.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 10:14

On Mon, 31 Oct 2011 23:30:27 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> 99,9 % af de indlæg jeg modtager og besvarer kører korrekt, så nej, det er
> intet problem.

Selvfølgelig at det du MODTAGER korrekt, når det er DIT program der laver
lort i det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 10:45

> Selvfølgelig at det du MODTAGER korrekt, når det er DIT program der
> laver lort i det.

99,9 % korrekt !

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 14:51

On Tue, 1 Nov 2011 10:44:54 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> 99,9 % korrekt !

ROTFL. Selverkendelse er en god ting.

PS: de 0,1% der "mangler" er sikkert fra andre der bruger samme lorte
program som dig, og heller ikke evner at sætte det ordentligt op.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 20:42

> ROTFL. Selverkendelse er en god ting.
>
> PS: de 0,1% der "mangler" er sikkert fra andre der bruger samme lorte
> program som dig, og heller ikke evner at sætte det ordentligt op.

Jeg må lige rette mig selv : 99,99 % korrekt - og 99,99 % er omtrent lige så
meget som du er ubegavet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 20:52

On Tue, 1 Nov 2011 20:41:46 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må lige rette mig selv : 99,99 % korrekt

Af det du MODTAGER. Den er noget lavere når dit lorteprogram har haft fat i
det. Det er DIT ansvar at DINE indlæg er korrekte, IKKE andres ansvar.

> - og 99,99 % er omtrent lige så
> meget som du er ubegavet.

LOL. Dit barnlige galperi, er rent til grin. )))))))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 23:45

> Af det du MODTAGER. Den er noget lavere når dit lorteprogram har haft
> fat i det. Det er DIT ansvar at DINE indlæg er korrekte, IKKE andres
> ansvar.

0,01 % fejl.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-11-11 00:14

On Tue, 1 Nov 2011 23:45:04 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> 0,01 % fejl.

Vrøvl. Du har lavet mindst 4 fejl i dag.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 00:24

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-11-11 00:36

Har du da skrevet 4000 indlæg i dag.???

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-11-11 09:41

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
1i95sxkgt7xrm$.xb0n9b81cw7x$.dlg@40tude.net:

> Har du da skrevet 4000 indlæg i dag.???

Chatnar; kan du og jubelidioten ikke benytte et passende IM-program til
jeres evindelige og for os andre ligegyldige ævl og kævl om Outlook Express
og andre for dk.politik irrelevante emner? I er her tydeligvis ikke for at
debattere, men for at få tiden til at gå.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-11-11 00:01

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

> [...]
>og andre for dk.politik irrelevante emner? I er her tydeligvis ikke for at
>debattere, men for at få tiden til at gå.

Prøv i det mindste at forholde dig til kendsgerningerne - det er IKKE Kim
der brokker sig over programmet, men Kontanthjælpsbumsen - det er altså ham
du skal klandre og ikke Kim, men jeg tvivler på at det gør noget særligt
indtryk på dig at du ikke er i stand til at skille skidt og kanel fra
hinanden.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-11-11 00:38

On Thu, 3 Nov 2011 00:00:50 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Prøv i det mindste at forholde dig til kendsgerningerne - det er IKKE Kim
> der brokker sig over programmet, men Kontanthjælpsbumsen - det er altså ham
> du skal klandre og ikke Kim,

Wilstrup mener altså at det er mig der skal klandres, fordi jeg kritiserer
Kim for ikke at gengive danske bogstaver korrekt.

Typisk rødfjols "logik". "Uanset fakta, så er det ALTID de andres skyld".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-11-11 00:40

> Wilstrup mener altså at det er mig der skal klandres, fordi jeg
> kritiserer Kim for ikke at gengive danske bogstaver korrekt.

99,99 % korrekt gengivelse af danske bogstaver.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-11-11 01:04

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>99,99 % korrekt gengivelse af danske bogstaver.

Kontanthjælpsfjolset fremturer med sine mærkværdige manipulationer: Han kan
sgu da bare anvende outlook express hvis han er så ked af at han ikke kan
læse de bogstaver som vi andre benytter os af. Det er MS' programmer der er
de mest udbredte og deres mail/nyhedsgruppeprogrammer er mest benyttede af
dem alle, så det må naturligvis være flertallets postprogram der skal sætte
standarden, ikke de mere eller mindre inferiøre programmer som
kontanthjælpsfjolset anvender.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-11-11 02:35

On Thu, 3 Nov 2011 01:03:51 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Kontanthjælpsfjolset fremturer med sine mærkværdige manipulationer: Han kan
> sgu da bare anvende outlook express hvis han er så ked af at han ikke kan
> læse de bogstaver som vi andre benytter os af.

Hvorfor i alverden skulle jeg skifte program, fordi Kim Larsen ikke kan
finde ud af at sætte sit lorteprogram korrekt op.?

> Det er MS' programmer der er
> de mest udbredte og deres mail/nyhedsgruppeprogrammer er mest benyttede af
> dem alle,

Det er da lige meget, når det er dem der laver fejl.

> så det må naturligvis være flertallets postprogram der skal sætte
> standarden, ikke de mere eller mindre inferiøre programmer som
> kontanthjælpsfjolset anvender.

Endnu et eksempel på hjernedød rød tankegang: Alle skal indordne sig efter
den mindste fællesnævner.

PS: Hvad med at bruge en RIGTIG newsreader, i stedet for et inferiørt
postprogram.!!!

Fra : @

Dato : 03-11-11 09:01

On Thu, 3 Nov 2011 02:34:45 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]

giv blot en eneste god grund til at andre skal indrette sig efter det
dårligste når der findes bedre og ganske gratis alternativer

>Endnu et eksempel på hjernedød rød tankegang: Alle skal indordne sig efter
>den mindste fællesnævner.

det er netop socialistisk tankegang -

ALT skal være lige DÅRLIGT

>PS: Hvad med at bruge en RIGTIG newsreader, i stedet for et inferiørt
>postprogram.!!!

nu har de jo besluttet sig for at sænke standarden ved at bruge noget
af det ringeste programmel da det for dem er mest politisk korrekt at
alt skal være lige RINGE

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-11-11 17:22

<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>dem alle, så det må naturligvis være flertallets postprogram der skal sætte
>standarden, ikke de mere eller mindre inferiøre programmer som

En milliard fluer kan ikke tage fejl. Æd lort!
--

-JN-

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-11-11 19:39

"J. Nielsen" skrev i meddelelsen

> En milliard fluer kan ikke tage fejl. Æd lort!

Næ, det er nok at læse dit lort!

Fra : @

Dato : 01-11-11 17:39

>99,9 % af de indlæg jeg modtager og besvarer kører korrekt, så nej, det er
>intet problem.

du har stadigvæk et stykke fejlbehæftet software

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 20:42

> du har stadigvæk et stykke fejlbehæftet software

Nope.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-11 20:54

"@" skrev i meddelelsen news:p280b7dqujjmkush45l2vfov9hsakargu0@4ax.com...

>du har stadigvæk et stykke fejlbehæftet software

Der findes næppe et stykke software der ikke er fejlbehæftet - når 99,9 % af
den software man benytter sig af fungerer upåklageligt, så er der sgu ingen
grund til at udskifte den fordi der opstår en eller anden tilfældig fejl -
som ikke en gang skyldes den pågældende software, men andres behov for at
anvende en anden, 2.rangs af slagsen.
Hvis folk er utilfredse med at de ikke kan læse tegnsættene, så kan de jo
bare anskaffe outlook express eller tilsvarende, så vil problemerne
forsvinde som dug for solen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 21:16

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> de jo bare anskaffe outlook express eller tilsvarende, så vil
> problemerne forsvinde som dug for solen.

Præcis.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 22:58

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige tidligt nok, at gå så hårdt til gl¸ggen.?

Test på ¿, ¸ og å ligesom i gl¸gg, hårdt b¿vl.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 23:01

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 23:04

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 23:20

On Tue, 1 Nov 2011 23:04:20 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Test på ¿, ¸ og å ligesom i gl¸gg, hårdt b¿vl.

Få dog rettet dit lorteprogram til, så det viser æøå korrekt.!!!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 00:24

> Få dog rettet dit lorteprogram til, så det viser æøå korrekt.!!!

Det virker skam helt fint. 99,99 % af tiden, det er mere end man kan sige om
dig, ha ha ha...

LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-11-11 00:38

On Wed, 2 Nov 2011 00:23:34 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det virker skam helt fint. 99,99 % af tiden,

Det er tydeligvis ikke godt nok.

Du forsøgte 3 gange og lavede fejl i 100% af forsøgene.

> det er mere end man kan sige om
> dig, ha ha ha...
>
> LOL

Barnligt fnidder er det eneste du er leveringsdygtig i.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 01:24

> Det er tydeligvis ikke godt nok.
>
> Du forsøgte 3 gange og lavede fejl i 100% af forsøgene.

99,99 %

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 12:15

>En fattig jomfru sad i løn,
>Hun valgte selv sin fattigdom.

Vidal er ondere end Hitler ved at stimulere jomfruen til at
overbefolke verden

Mao var klog med etbarnspolitik

USA er lorted ved at sende madhjælp til Cairo så de overbefolker og
overbefolker og overbefolker og overbefolker og overbefolker og
Israel føder få veluddannede børn KLOGT