Vandretur Nordsverige sommeren 2012
Fra : vandrefalken1976

Dato : 30-10-11 12:21

Jeg søger nogen der har lyst til at komme med på vandretur med telt og
rygsæk, i de Nordsvenske fjelde i sommeren 2012.

Jeg er meget åben overfor hvilket område i Nordsverige, turen skal gå
til.

Har selv 15 års erfaring inden for vandring med telt og rygsæk(både i
grupper og alene), i flere forskellige områder i Nordsverige, for at
nævne et par
områder som jeg har besøgt: Sarek Nationalpark(Skandinaviens sidste
vildmark), Abisko - Kebnekaise området, Vindelfjällens naturreservat
med flere.

Varighed for turen: cirka 14 dage(omkring 11 dage i fjeldet).
Dato: kan fastlægges senere
Krav til deltagere: normal fysik og intet andet
Pris: 4100 (dette dækker rejse tur/retur samt mad under vandreturen og
vandrehjem inden hjemrejse).
Minimum alder: 18 år.

Nedenstående link henviser til regnskabet for turen(så der kan ses at
jeg ikke tjener på turen, tværtimod):
http://www.megaupload.com/?d=H9B41OJU

Fra : Jet

Dato : 03-11-11 12:48

On 30 Okt., 20:20, vandrefalken1976 <thomasjuulrasmus...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> vandrehjem inden hjemrejse).
> Minimum alder: 18 år.
>
> Nedenstående link henviser til regnskabet for turen(så der kan ses at

Du skal huske at indkalkulere en sygeforsikring
http://www.bt.dk/politik/slut-med-at-rejse-paa-gult-sygesikrings-bevis

Fra : michael

Dato : 04-11-11 02:13

Den 03-11-2011 19:48, Jet skrev:

> Du skal huske at indkalkulere en sygeforsikring
> http://www.bt.dk/politik/slut-med-at-rejse-paa-gult-sygesikrings-bevis

Eller måske bare anskaffe dig det blå sygesikringsbevis.

/michael

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 09:09

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 09:09

Fra : N/A

Dato : 21-11-11 09:09

Fra : Krabsen

Dato : 21-11-11 09:09

Den 20-11-2011 22:00, vandrefalken1976 skrev:

> Jeg betaler gerne selv udgiften til rejsegarantifonden pr. deltager
> for at holde mig ryg fri når det kommer til lovgivning.

Prøv evt. at spørge i fonden.

Jeg ved ikke om det er nødvendigt, men jeg ville undersøge det, hvis det
var mig; et overset (forsikrings)ansvar kan blive voldsomt dyrt