Vores verden i en skål af ædelsten
Fra : Lyrik

Dato : 30-10-11 12:00

Vores jord bliver af Gud præsenteret i et univers hvor stjernerne er som
en kæmpeskål af ædelsten. Brillianter, rubiner, smaragder, og safirer.
Al denne skønhed kommenteres af tørvetrillende ateistiske kommentatorer
uden et eneste knæfald til den almægtige Gud der skabte al denne skønhed.

Her drejer det sig kun om "galakse nummer 345" 1 million lysår borte,
forklaret af visne ateistiske levende døde. På den måde holder de
skønheden og storheden væk fra det moderne menneskes fokus!

Jeg har taget nogle billeder fra TV med mit kamera for at vise hvad jeg
snakker om:
http://lyrikfilm.dk/public/universet.zip

Er det ikke fantastisk?

MvH