Aperture - inport af library fra iPhoto
Fra : Franz Berliner

Dato : 29-10-11 19:31

Har lige købt Aperture og vil importere mit iPhoto library. Det er på
75GB.

Hvis jeg i Aperture vælger File -> Import -> Iphoto Library (herefter
vælger jeg selv lokation) får jeg at vide at jeg får brug 11GB plads.

Det lyder lige lovlig småt. Er klar over at iPhoto gemmer redigerede
billeder mv. på en anden måde, men har stort set ingen redigerede
billeder og går jeg i iPhoto library og tjekker kan jeg se at Masters
fylder ca. 65GB.

Hvad skal jeg gøre for at få alle mine billeder med over?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 30-10-11 07:18

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
> fylder ca. 65GB.
>
> Hvad skal jeg gøre for at få alle mine billeder med over?

Det er åbenbart bare Aperture der har lidt svært ved at regne. Kørte
hele importen igennem og endte op med 60GB importerede billeder... lidt
mere end de 11GB Aperture fortalte mig at det ville komme til at fylde

--
Franz : http://www.berliner.dk