Mangler linien: cached i Internet Explore~
Fra : Leif

Dato : 29-10-11 19:15

Engang kunne jeg se et tidsbillede af en side i Exploreren,
men nu er den mulighed væk.

Er der en indstilling at ændre på?

Det er ikke den cookie tingest, jeg mangler.

Det er simpelthen, det link der vistes som sidste
mulighed i de enkelte tekster under linkene efter en søgning.

F.eks sådan her ved søgning på "mangler cached i explorer":

Nulstille indstillinger i Internet Explorer 8
windows.microsoft.com/da-DK/.../Reset-Internet-Explorer-8-settings
Indstillinger for søgesti til midlertidige internetfiler (cache) ... bruges af et andet program,
manglende hukommelse eller voldsom udnyttelse af CPU-kapaciteten. ...

Og et tryk førte et spejl af en side som den fandtes på et givet tidspunkt.

/Leif

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-11 11:19

Leif formulerede lørdag:
> Engang kunne jeg se et tidsbillede af en side i Exploreren,
> men nu er den mulighed væk.

Det har jo ikke så meget med mail eller news at gøre, så du vil nok få
bedre svar i browser-gruppen:

Jan

Fra : Leif

Dato : 30-10-11 15:32

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Leif formulerede lørdag:
>
> Det har jo ikke så meget med mail eller news at gøre, så du vil nok få bedre svar i
> browser-gruppen:

> Jan

Mange tak.

jeg prøver så denne her: dk.edb.internet.software.browser

/Leif

Fra : Leif

Dato : 30-10-11 15:31