Det kører den forkerte vej rundt
Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-10-11 16:21

Jeg har fået mit setup til at virke, så jeg kan styre Squeezebox med min
iPod. D.v.s. nu virker det ikke mere.

iPod'en lå til opladning, så jeg greb fjernbetjeningen til Aqueezeboxen,
bladrede lidt frem og tilbage og besluttede mig for at høre noget
internetradion.

Jeg blev spurgt om at skifte ... ja, jeg husker ikke om det var
musikmappe? Nej, jeg tror det var om jeg ville skifte til
mysqueezebox.com, Jeg sagde bevidstløs ja og jeg lyttede et times til
til "Radio Mozart".

Nu er iPod'en i vildrede. Jeg kan godt bladre i musikbiblioteket, men
lyden kommer ud af iPod'en - ikke gennem Squeezeboxen og nu aner jeg
ikke hvad jeg skal ændre hvor.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 29-10-11 16:42

On Sat, 29 Oct 2011 17:20:59 +0200, <Kurt Hansen> wrote:
> Nu er iPod'en i vildrede. Jeg kan godt bladre i musikbiblioteket, men
> lyden kommer ud af iPod'en - ikke gennem Squeezeboxen og nu aner jeg
> ikke hvad jeg skal ændre hvor.

Siden av spillkontrollene har du sikkert en hul firkant med en fylt
trekant delvis overlappende. Der kan du sikkert velge hvor du sender
lyd.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-10-11 16:57

Den 29/10/11 17.41, Tor Einar Samdahl skrev:

> Siden av spillkontrollene har du sikkert en hul firkant med en fylt
> trekant delvis overlappende. Der kan du sikkert velge hvor du sender
> lyd.

Jeg har en tilbage stop/pause og frem i midten. Til højre en søppelspand
og til vestre en hul firkant med uden trekant.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-10-11 17:10

Den 29/10/11 17.56, Kurt Hansen skrev:

> Jeg har en tilbage stop/pause og frem i midten. Til højre en søppelspand
> og til vestre en hul firkant med uden trekant.

Nu er jeg havnet et sted hvor jeg kan/skal vælge musikkilde.

Øverst er navnet på netværket og derefter to afspillerbokse. Den første
viser hvad der aktuelt spilles på "Squeezebox Touch" og den næste hvad
der spilles på "Kurts imac", som er den musik der kommer ud af iPod'en.
Og så står musikkilden til "MySqueezebox.com". Hvis jeg trykker på den,
skal jeg vælge hvilken af førnævnte jeg ønsker at skifte til
"MySqueezebox.com" og der er flueben i "Squeezebox Touch", men jeg har
ikke trykket på OK endnu.

Jeg fatter så lidt som ingenting.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 29-10-11 21:25

On Sat, 29 Oct 2011 18:09:43 +0200, <Kurt Hansen> wrote:
> [...]
> skal jeg vælge hvilken af førnævnte jeg ønsker at skifte til
> "MySqueezebox.com" og der er flueben i "Squeezebox Touch", men jeg har

Ingen fare, det gjør ikke jeg heller. Men jeg har ikke det oppsettet du
har. Og ikke vet jeg hvilket program du bruker. Men det er der du
bestemmer hvor du skal sende musikken.