WiFi Sync?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 28-10-11 22:50

Hej

Var der noget med at iPhone 4 med IOS 5 skulle kunne synce over WiFi
når den er sat til lader og på samme netværk?

Kan ikke få min MBP og i4 til at snakke sammen den vej. i4 kommer
heller ikke frem på listen over enheder i iTunes.

Har jeg misforstået noget, eller er der noget jeg ikke ved?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-10-11 23:13

<Henrik> wrote:

> [...]
> heller ikke frem på listen over enheder i iTunes.
>
> Har jeg misforstået noget, eller er der noget jeg ikke ved?

Har du slået det til iTunes mens den er sat til med kabel ?

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-10-11 01:01

On 2011-10-28 22:13:25 +0000, Thomas von Hassel said:

> Har du slået det til iTunes mens den er sat til med kabel ?
>
> /thomas

Jeps, men den dukker ikke op på listen...

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-10-11 01:06

On 2011-10-29 00:01:06 +0000, Henrik, Silkeborg said:

> Jeps, men den dukker ikke op på listen...
>
> H.

Update: iTunes skulle genstartes, nu kører det. Det er superfedt! (((-;

H.