befordring i london. til lufthavn.. Haster~
Fra : Per H

Dato : 28-10-11 16:14

Hej

Min datter er i london, nærmere betegnet Hotel Osterley
og skal til lufthavnen Gatvik.

Hvordan kommer hun nemmest og billigst det på søndag.??

ER det dyrt at køre i taxa derovere, for hun måtte tage en sådan da
hun ankom

per

Fra : Preben

Dato : 28-10-11 16:50

Den 28.10.2011 kl. 17:13 skrev Per H <masu@invalid>:

> Hej
>
> Min datter er i london, nærmere betegnet Hotel Osterley
> og skal til lufthavnen Gatvik.
>
> Hvordan kommer hun nemmest og billigst det på søndag.??

Måske tog:
http://www.londonbilletter.dk/transport/gatwick-express/?gclid=CMSAi9bci6wCFYULfAodFDc1oQ
http://www.gatwickairport.com/transport/trains/

> ER det dyrt at køre i taxa derovere, for hun måtte tage en sådan da
> hun ankom

Mener hun selv, det er dyrt?

--
mvh/Preben

Fra : Jet

Dato : 28-10-11 13:40

On 28 Okt., 18:13, Per H <masu@invalid> wrote:
> Hej
>
> Min datter er i london, n rmere betegnet Hotel Osterley
> og skal til lufthavnen Gatvik.
>
>  Hvordan kommer hun nemmest og billigst det p s ndag.??
>
> ER det dyrt at k re i taxa derovere, for hun m tte tage en s dan da
> hun ankom

Spørg ved hotel skranken, de er altid så flinke til at vise en pige
vejen

Fra : Peter T.

Dato : 28-10-11 23:50

Den 28-10-2011 17:13, Per H skrev:
> [...]
>
> Hvordan kommer hun nemmest og billigst det på søndag.??
>

> ER det dyrt at køre i taxa derovere, for hun måtte tage en sådan da

Toget. Men det koster, at flyve discount...

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-10-11 09:14

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Toget. Men det koster, at flyve discount...

En togtur fra centrum til Heathrow / Stanstead / Gatwick er nogenlunde samme
pris

£ 32:
https://www.heathrowexpress.com/tickets-deals/prices-fares

£ 27.40:
http://www.gatwickexpress.com/en/tickets-and-fares/buy-online-and-save/

£ 27.30:
https://www.stanstedexpress.com/content.asp?SID={CEAD63E2-F42F-45F6-B086-94779A4DCF4D}&pageid=30

Tværtimod er Stanstead den billigste, hvis det endelig skal være.

Fra : Peter T.

Dato : 29-10-11 10:33

Den 29-10-2011 10:14, Uffe Kousgaard skrev:
> [...]
>
> Tværtimod er Stanstead den billigste, hvis det endelig skal være.

Hvad med London City Airport, hvor flyverne jo lander på Themsen? :)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-10-11 00:01

> Hvad med London City Airport, hvor flyverne jo lander på Themsen? :)

Jeg kan finde 2 daglige afgange med BA til CPH, det er alt. Har aldrig hørt
om nogen der har fløjet via den lufthavn.

Men hovedpointen er, at det er ikke discount (typisk = Stansted), som gør
det dyrere at komme fra lufthavnen ind til centrum.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 30-10-11 16:47

> [...]
>
> Hvordan kommer hun nemmest og billigst det på søndag.??
>

> ER det dyrt at køre i taxa derovere, for hun måtte tage en sådan da

Det er bekvemt og behageligt at tage toget fra Victoria til Gatwick
Airport. Vi ville ikke drømme om at tage dertil på anden måde.

Gatwick Express er fin, men vi plejer at tage Southern på samme rute, de
er billigere, men nogle gange lidt længere tid om turen.

vh
Bjarne