pludselign opstået opkald fra ukendt pr
Fra : Armand

Dato : 28-10-11 18:26

Mit sikkerhedsprogram har i en lille uges tid oplyst mig om at et
program: 'NCReconnector Application' forsøger at oprette forbindelse.

Jeg kan overhovedet ikke søge mig til programmets tilstedeværelse på
harddisken og heller ikke finde noget på det gennem Google.
Er der nogen der genkender det specifikke program eller hvorfra det kan
være kommet (igennem mit sikkerhedsprogram (der er TDC's
sikkerhedspakke)) ??

Ligeledes forsøger et HP-program også jævnligt at 'komme på'. Det har
hændt fra PC'en var ny, og eftersom at det er en Compaq fatter jeg ikke
hvad et HP program gør på harddisken!?

--
Armand.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-10-11 18:54

Armand skrev:

>Mit sikkerhedsprogram har i en lille uges tid oplyst mig om at et program:
>'NCReconnector Application' forsøger at oprette forbindelse.

Har du tdc homedisk
http://mit.tdc.dk/homedisk/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Armand

Dato : 30-10-11 13:43

Den 28-10-2011 19:53, Ivan V. Klattrup skrev:

> Har du tdc homedisk
> http://mit.tdc.dk/homedisk/

Jup!

Skulle det være det der forsøger at kalde op?
Jeg har ikke skænket det en tanke, eftersom at det er sikkerhedspakken
fra samme abb. der gør opmærksom på opkaldet - men selvfølgelig så er
det jo blot en std.meddelelse og ikke en decideret alarm.

--
Armand.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-10-11 13:57

Armand skrev:

>Skulle det være det der forsøger at kalde op?

ud fra http://forum.tdc.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk/td-p/34013 vil jeg
mene det er deet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Armand

Dato : 30-10-11 21:19

Den 30-10-2011 13:57, Ivan V. Klattrup skrev:

> ud fra http://forum.tdc.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk/td-p/34013 vil jeg
> mene det er deet

Jup!

Tak!

--
Armand.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-10-11 18:56

Armand skrev:

>Ligeledes forsøger et HP-program også jævnligt at 'komme på'. Det har
>hændt fra PC'en var ny, og eftersom at det er en Compaq fatter jeg ikke
>hvad et HP program gør på harddisken!?

Et program til at opdatere medfølgende software
Compaq er ejet af HP

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Armand

Dato : 30-10-11 13:40

Den 28-10-2011 19:55, Ivan V. Klattrup skrev:

> Et program til at opdatere medfølgende software
> Compaq er ejet af HP

Ak, så simpelt!

Tak.

--