hvad er det for filer ? mobilesync med mer~
Fra : jagge

Dato : 28-10-11 13:09

Jeg er overraskende hurtigt pludselig løbet tør for plads. Jeg havde for
kort tid siden en del plads og nu er den væk. Det sker jo me alligevel
kan jeg ikke lade være med at tænke på om der er sket noget med
systemet der "æder" plads.

jeg har kørt Grandperspective og her finder jeg nogle meget store
dataklumper under strukturen bruger/library/application
support/mobilesync... også i bruger/library/itunes/mobile backups.....
er der mange filer.

Er der noget der tyder på en backup der er kørt af sporet. Synes ikke
jeg har lagt mærke til de her filklumper før og plads jeg havde ryddet
igår er forsvundet MEN jeg var også halvt igennem en Iphone gendannelse
så jeg er usikker på at om hele den indhold er blevet placeret i en
mappe..

Håber nogen kan give et hint.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-10-11 23:08

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 29-10-11 09:02

On Fri, 28 Oct 2011 14:09:21 +0200, <jagge> wrote:
> [...]
> dataklumper under strukturen bruger/library/application
> support/mobilesync... også i bruger/library/itunes/mobile backups.....

Førstnevnte bør følge antall og dato av hva du har under Devices i
Preferences for iTunes.

Sistnevnte katalog har jeg ikke.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"