Mystisk svindel i Apples danske App Store
Fra : Esben

Dato : 28-10-11 13:04

<http://www.b.dk/tech/mystisk-svindel-i-apples-danske-app-store>

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-10-11 19:57

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> <http://www.b.dk/tech/mystisk-svindel-i-apples-danske-app-store>

Spændende historie, men når jeg går ind på App Store nu, kan jeg altså
ikke genkende det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin

Dato : 03-11-11 20:17

Skægt, berlingske er åbenbart sent ude - nyheden er fra 20. juni
http://iphoneguide.dk/nyheder/kinesere-hvidvasker-penge-i-den-danske-app-store/

Men jaja, før eller siden skal den nok komme frem, og imorgen er den på
forsiden af EB osv osv.

Det som jeg kan huske er at så snart Apple fik opdaget det (sikkert fik
en mail eller lign. fra nogle danskere) så blev programmerne fjernet med
det samme.

Om der så er sendt penge retur til de falske/stjålne itunes konti, mener
jeg ikke vi har hørt om... desværre