Dobbeltkonfekt?
Fra : kk

Dato : 28-10-11 15:21

Meget ofte, men ikke hver gang, får jeg dobbelt af den samme mail i
Outlook.
Er der noget jeg har stillet forkert, eller hvad?
På forhånd tak
kk

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-11 17:39

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Outlook.
> Er der noget jeg har stillet forkert, eller hvad?

Det er vel ikke fordi at du har oprettet nogle regler for meddelelsen?
Erik

Fra : kk

Dato : 31-10-11 19:41

Erik har bragt dette til verden:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det er vel ikke fordi at du har oprettet nogle regler for meddelelsen?
> Erik

Tak for svaret, men- nej, det er ikke årsagen.
mvh
kk