kører
Fra : jagge

Dato : 27-10-11 18:50

Jeg er ikke helt klar over hvad der sker for apple produkter for tiden,
MEN efter at have kæmpet med Icloud længe hvor jeg af samme grund ikke
har syncet.

Idag vil jeg så gøre det hvilket jeg aldrig har haft problemer med. MEN
nu vil Iphonen så gendannes..... Jeg har ikke mulighed for IKKE at
gendanne, så den blev jeg nødt til at gå med på.

Der stod også at telefonen var blevet afbrudt under en anden gendannelse
hvilket heller ikke er rigtigt..

Nu var den så færdig efter 30 minutter hvorefter processen pludselig
åbenbart fejler, og den starter op samme sted med tilbud om en
gendannelse da den jo blev afbrudt.. Fedt.. en gordisk knude.

Hva sker der ? Har i nogensinde oplevet et spontant krav om gendannelse,
og hvad faen gør men når det ikke virker ??

MVH

Jakob

Fra : jagge

Dato : 27-10-11 18:54

> Hva sker der ? Har i nogensinde oplevet et spontant krav om gendannelse,
> og hvad faen gør men når det ikke virker ??

Bonusinfo, den eneste anden mulighed jeg har er at slette
sikkerhedskopien ?? Det lyder jo bare som en dårlig mulighed når der er
noget galt.

MVH

Jakob