Link i tilsendte mails virker ikke mere?
Fra : Langgaard

Dato : 25-10-11 11:04

Hej

De link til annoncer, som er i mails jeg feks. får fra min
annonceagent på DBA, "virker" ikke mere, nogle gange er der en lille
pil i enden af linket, trykker man på den, åbner en miniature af siden
linket fører til.
Er der nogen der kan hjælpe med at ændre dette således at linkene
virker direkte hver gang?

(Mailprogram=Mail)

--
Langgaard

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-11 22:47

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
> linket fører til.
> Er der nogen der kan hjælpe med at ændre dette således at linkene

Har du prøvet at lukke Mail og starte det igen? Mail har for mig altid
stået som et program, der kan finde på lidt mærkelige ting. Ikke
alvorlige, men bare små mangler. Som regel virker en genstart. Jeg
opdagede f.eks. netop i aften, at der ikke længere kom en lyd, når jeg
sendte e-mail. Jeg slukkede Mail og startede det igen. Det hjalp.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Langgaard

Dato : 26-10-11 02:57

On 25 Okt., 23:47, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> [...]
> opdagede f.eks. netop i aften, at der ikke længere kom en lyd, når jeg
> sendte e-mail. Jeg slukkede Mail og startede det igen. Det hjalp.

Hej igen.

Det var det der skulle til, idag virker det igen

--
10 years ago we had: Steve Jobs, Bob Hope, Johnny Cash. Now we have no
jobs, no hope and no cash.

Langgaard 2011