Kirkeministeren: Bliv gift med din stuebir~
Fra : Vidal

Dato : 26-10-11 20:37

Et nyt udspil fra kirkeminister Manu Sareen skal sikre danskernes ret til at
blive gift i folkekirken med hvem eller hvad, de ønsker. Forslaget vækker jubel
hos både computernørder og haveelskere.

http://heltnormalt.dk/rokoko/2011/10/26

Fra : Patruljen

Dato : 27-10-11 03:49

On 26 Okt., 21:37, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> blive gift i folkekirken med hvem eller hvad, de ønsker. Forslaget vækker jubel

Som erindrer mig om en morbid Morgenthaler - joke;

Hvem er det som kommer cyklende gennem Dybbølsgade med et lig på ladet
af sin uundværlige Long-John?
Det er nekrofile Bent - på vej til swingerparty.

Fra : @

Dato : 27-10-11 14:13

On Wed, 26 Oct 2011 21:37:19 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>blive gift i folkekirken med hvem eller hvad, de ønsker. Forslaget vækker jubel

så vil jeg giftes med Tux
http://www.inkscapegallery.net/files/imagecache/image_full/files/images/tux_IG_0.png

gad vide hvad fruen vil sige til en pingvin i sengen?

nå spøg til side -

jeg synes ellers både GT NT Paulus og Luther er ret klare hvad angår
ægteskab

men hva' den danske luderkirke vil tilsyneladende "gå i seng" med hvem
som helst for at undgå et opgør med de lidet(eller ikke) troende