Apple's Steve Tribute
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-11 19:17

I har sikkert set den men her er den alligevel:

<http://events.apple.com.edgesuite.net/10oiuhfvojb23/event/index.html>

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 25-10-11 00:20

Den 24/10/11 20.16, Thomas von Hassel skrev:
> I har sikkert set den men her er den alligevel:
>
> <http://events.apple.com.edgesuite.net/10oiuhfvojb23/event/index.html>
>
> /thomas

Godt link med et godt indhold og gode tanker.

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Lyrik

Dato : 25-10-11 03:05

Den 24/10/11 20.16, Thomas von Hassel skrev:
> I har sikkert set den men her er den alligevel:
>
> <http://events.apple.com.edgesuite.net/10oiuhfvojb23/event/index.html>
>
> /thomas
,,,,,,,,,,,,,,,

Nu har vi!.. Tak for linket.

Meget sjovt med "Cold Plays" forsanger hvis computer var gået i stykker
og fik at vide at Steve Jobs var i hans garderobe. Han bad Steve om at
se på den. Steve trykkede på Power on knappen og maskinen startede!
Derefter fik sangeren en regning på 3000$!
Han var en god forretningsmand sagde sangeren!

Jens

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-10-11 22:13

> <http://events.apple.com.edgesuite.net/10oiuhfvojb23/event/index.html>

Synes godt om Steve Jobs' udgave af Think Different. Nu kan han på
passende vis tage plads blandt de andre misfits...

Glæder mig til at læse "The Exclusive Biography." Amazon.co.uk melder,
at den er på vej.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-11 22:47

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> passende vis tage plads blandt de andre misfits...
>
> Glæder mig til at læse "The Exclusive Biography." Amazon.co.uk melder,

Du kan købe den på iTunes Store for kr. 115,-. Helt ærligt, hvis man
skal hædre Steve Jobs, bør man så ikke læse den på en iPad?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-10-11 23:35

> Du kan købe den på iTunes Store for kr. 115,-. Helt ærligt, hvis man
> skal hædre Steve Jobs, bør man så ikke læse den på en iPad?

Jo og det er da billigt for en nyudgivelse, bortset fra at det ville
kræve indkøb af en iPad

Bogen i hardcover koster omkring kr. 130,- så det er jo heller ikke så
tosset en pris. But it ain't no iPad - I give you that.

Kom lige til at se introduktionen af den org. iPod. En ægte Jobs
præsentation, men også et imponerende produkt. Og at se ansigterne på
journalisterne da han smider 1Gb musik på den i løbet af 2-3 min.
Det er så imponerende, at det slet ikke føles forkert bare at følge hele
processen realtime.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=Mc_FiHTITHE

Min første iPod var den udskældte 3. generation. Solgte den til fordel
for en iPod mini, som fortsat lever sit liv blandt mine unger sammen med
flere generationer af iPod nano og iPod Touch, en iPod shuffle (1. gen!)
samt to iPhones. Nyder fortsat at benytte den super-funktionelle mini og
nano. (Det sker at musikafspilning på iPhone opleves som et
tilbageskridt betjeningsmæssigt.)

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 27-10-11 04:03

> I har sikkert set den men her er den alligevel:
>
> <http://events.apple.com.edgesuite.net/10oiuhfvojb23/event/index.html>
>
> /thomas

Tak!

H.