iPhone 4S
Fra : Pico

Dato : 24-10-11 12:30

Nogen har været så venlig at fjerne min iPhone 3G fra lynlåslommen på en
bustur, utroligt de kan gøre det uden man mærker noget
Jeg er så i dag blevet skrevet op til den nye iPhone 4S, så må jeg jo
håbe det lykkes på fredag.
Mit spørgsmål er så når jeg tilslutter den nye iPhone til iTunes, skal
jeg foretage mig noget særligt da det er en ny telefon jeg skal have
indstillingerne og programmer over på ? Jeg er ikke særlig fortrolig med
iTunes, men har selvfølgelig brugt den med den gamle G3.
Det jeg også er lidt urolig for at telefonerne har forskellige navne,
men det er jo samme Appel konto.
--
MVH
Pico

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-11 12:35

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> [...]
> iTunes, men har selvfølgelig brugt den med den gamle G3.
> Det jeg også er lidt urolig for at telefonerne har forskellige navne,

Du sætter den nye telefon til .. på et tidspunkt vil den spørge om du
vil gendanne fra en backup ... der vælger du bare den nyeste backup fra
din gamle telefon ..

/thomas

Fra : Pico

Dato : 24-10-11 12:44

Den 24-10-2011 13:35, Thomas von Hassel skrev:

> Du sætter den nye telefon til .. på et tidspunkt vil den spørge om du
> vil gendanne fra en backup ... der vælger du bare den nyeste backup fra
> din gamle telefon ..
>
> /thomas
Det lyder jo meget let. Og det gør ikke noget at det nu er iOS5 ?

--
MVH
Pico

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-11 14:48

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> Det lyder jo meget let. Og det gør ikke noget at det nu er iOS5 ?

nix

/thomas

Fra : Pico

Dato : 24-10-11 15:35

Den 24-10-2011 15:48, Thomas von Hassel skrev:

> nix
>
> /thomas
Lyder godt.

--
MVH
Pico

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-10-11 17:42

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> Lyder godt.

Husk at Apple jo gerne vil sælge en ny iPhone 4S til folk som stadig
render rundt med gamle iPhone 3G eller ældre så det skal "bare virke"

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-11 14:10

Den 24/10/11 13.30, Pico skrev:
> Nogen har været så venlig at fjerne min iPhone 3G fra lynlåslommen på en
> bustur, utroligt de kan gøre det uden man mærker noget
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Var det den forklaring du gav konen angående det at få den nye "Phøne"?

Selvfølgelig kan "de ikke tage din iPhone 3 op af en lynlåslukket lomme"
Næh Du ønskede dig en iPhone4S og så fandt din underbevidsthed en
mulighed. Den glemte simpelthen hvor den gamle- befandt sig og meldte
den stjålet!

Når du har fået den nye- så dukker den gamle op igen! Bare vent! Men
så viser du at det ikke er helt spildt, for så forærer du den gamle væk
til et kært familiemedlem og bliver igen den Ib alle kvinderne danser
glædestrålende om!))

MvH
Jens

Fra : Pico

Dato : 24-10-11 15:35

Den 24-10-2011 15:10, Lyrik skrev:
> [...]
> så viser du at det ikke er helt spildt, for så forærer du den gamle væk
> til et kært familiemedlem og bliver igen den Ib alle kvinderne danser

Ja bare det havde været så vel, men fruen var med i bussen da den blev
stjålet, desuden havde jeg lovet hende 3G når jeg købte mig en 4S, så
jeg behøvede ingen undskyldning i dette tilfælde.
Jeg har i øvrigt i går bestilt en Plextor Blu-ray brænder, så det kan
godt være jeg i den nærmeste fremtid trækker på din hjælp Jens.
--
MVH
Pico

Fra : Lyrik

Dato : 25-10-11 15:00

Den 24/10/11 16.34, Pico skrev:

> [...]
> Jeg har i øvrigt i går bestilt en Plextor Blu-ray brænder, så det kan
> godt være jeg i den nærmeste fremtid trækker på din hjælp Jens.

Du er altid hjertelig velkommen Ib!.-)

MvH
Jens