Microsoft Outlook kalender
Fra : js

Dato : 23-10-11 12:54

hvis jeg vil starte på en frisk med Microsoft Outlook kalender hvad er
det så lige jeg gør
Jeg kan selvfølgelig fjerne den fra computeren men så skal jeg vel læse
recovery ind og det var ikke lige meningen
Jeg kan oprette, hvis jeg forsøger at fjerne pst filen får njeg en
advarsel om at det er vil medføre fejl også i andre programmer
Jørgen

Fra : Klaus H

Dato : 23-10-11 22:09

>Find og slet den fil der hedder ??.pst

Klaus H

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-10-11 13:31

js formulerede spørgsmålet:
> hvis jeg vil starte på en frisk med Microsoft Outlook kalender hvad
> er det så lige jeg gør

Som en anden nævner, så kan du bare slette Outlook.pst filen - den
indeholder kalenderen.

Du får dog så også sletttet evt gemte mail og kontaktpersoner, da den
fil indeholder det hele.

Du kan se placeringen af den i File-menuen under Datafilstyring.

Jan

Fra : js

Dato : 25-10-11 16:10

Den 25-10-2011 14:30, Jan Vestergaard skrev:
> [...]
> fil indeholder det hele.
>
> Du kan se placeringen af den i File-menuen under Datafilstyring.

Det gør ikke spor, jeg har det hele på telefonen, minus det jeg ikke
skal bruge.
Hver gang jeg sykromiser kommer det hele på telefonen igen, Så det vil
jeg prøve i aften

Tak for svarene

Jørgen