mobil.eb.dk på iPhone 3Gs iOS5
Fra : Kent

Dato : 21-10-11 13:15

Når jeg går ind på mobil.eb.dk på min iPhone 3Gs vises siderne i en
kolonne, som fylder ca. halvdelen af skærmen og hverken kan tilpasses
til skærmen eller zoomes med fingrene.

Jeg kan ikke rigtigt gennemskue om EB er begyndt at bruge et nyt (og
tåbeligt) kodet format eller hvad der ellers kan være galt.

Måske et trick for at få brugerne over i en App? Er det bare min iPhone
eller må jeg bare opgive EB (da det er for småt til at jeg kan læse
teksten).

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-11 14:48

Kent <kbm@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>
> Måske et trick for at få brugerne over i en App? Er det bare min iPhone
> eller må jeg bare opgive EB (da det er for småt til at jeg kan læse

Det er EB der er inkompetente ... stop med at læse EB ...

/thomas

Fra : Kent

Dato : 21-10-11 14:58

Thomas von Hassel formulerede spørgsmålet:
> Det er EB der er inkompetente ... stop med at læse EB ...

Vi er da ikke helt uenige.

Men EB har nu været god nok når der lige har været 5 min. til et par
nyheder på iPhonen.

--

Kent

Fra : Esben

Dato : 21-10-11 18:41

> [...]

> Måske et trick for at få brugerne over i en App? Er det bare min iPhone
> eller må jeg bare opgive EB (da det er for småt til at jeg kan læse

Hvis du virkeligt vil læse EB, kan det så ikke gøre via et RSS feed?
Antager at iPhone må understøtte den slags...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Palle

Dato : 21-10-11 20:42

Eller bare gå lige til kødet og indtaste www.side9.dk direkte

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Kent

Dato : 21-10-11 21:20

Palle skrev:

> Eller bare gå lige til kødet og indtaste www.side9.dk direkte

Jeg ved ikke, hvornår du sidst har set på de sider. Men det er en side
der taler om et tydeligt overforbrug af Photoshop.

Men jeg kan sagtens nøjes med DRs app samt mobil.jp.dk.

--

Kent

Fra : Esben

Dato : 22-10-11 06:42

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> Eller bare gå lige til kødet og indtaste www.side9.dk direkte

Tanken med RSS feed var så netop at man slap for slige sager...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad