Kontakter på iPhone væk efter seneste opda~
Fra : Jetpiloten

Dato : 19-10-11 02:37

Først og fremmest vil jeg udtrykke min glæde over den seneste
opdatering - mange fine nye ting - også for os der stadig har en 3S.
Men men men.......
Der er sket et eller andet med mine kontakter.
1) Når jeg trykker på kontakter kommer jeg frem til listen med
personer, men når jeg trykker på en af kontakterne lukker programmet.
Jeg ender op på hovedskærmen!
2) Trykker jeg på indstillinger/E-post, kontakter, kalendere kommer
siden frem i 1 sekund og derefter lukker indstillinger. Jeg ender op
på hovedskærmen!
3) Når jeg synkroniserer min Iphone får jeg følgende fejlmelding:
"ITunes kunne ikke synkronisere kontakter til IPhone fordi kontakter
bruges af IPhone. Luk kontakter-indtstillingerne på IPhone og
synkroniser igen". Se ovenfor i 2): jeg kan ikke komme til kontakter i
indstillinger!

What to do?
Jeg vil nødigt undvære den nye opdatering!

På forhånd tak,

Hans V.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-11 10:07

Jetpiloten <pilot@paradis.dk> wrote:

> [...]
> indstillinger!
>
> What to do?
> Jeg vil nødigt undvære den nye opdatering!

genstart ?

Hvis det ikke hjælper, kør en restore

/thomas

Fra : Jetpiloten

Dato : 19-10-11 03:17

On 19 Okt., 11:07, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> genstart ?
>
> Hvis det ikke hjælper, kør en restore
>
> /thomas

Har naturligvis genstartet flere gange, men er en restore en
geninstallering af iOS5 så ser jeg om jeg kan finde ud af det
Tak

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-11 10:32

Jetpiloten <pilot@paradis.dk> wrote:

> Har naturligvis genstartet flere gange, men er en restore en
> geninstallering af iOS5 så ser jeg om jeg kan finde ud af det
> Tak

ja .. du trykker bare på restore mens den er tilsluttet i iTunes ..

/thomas

Fra : Jetpiloten

Dato : 19-10-11 05:11

On 19 Okt., 11:31, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ja .. du trykker bare på restore mens den er tilsluttet i iTunes ..
>
> /thomas

Har gendannet (samme som restore går jeg ud fra) uden succes. Tak for
idéen Thomas, men andre forslag?

Fra : Jetpiloten

Dato : 20-10-11 02:15

On 19 Okt., 13:10, Jetpiloten <pi...@paradis.dk> wrote:

> Har gendannet (samme som restore går jeg ud fra) uden succes. Tak for
> idéen Thomas, men andre forslag?

Endelig lykkedes det. Jeg gendannede uden at geninstallere fra backup
- dvs. endte op med en "tom" telefon, som jeg så sidenhen har tilføjet
apps. På den måde virker kontakter igen, men visse data fra andre apps
er væk..........

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 20-10-11 16:57

Restore er ikke bare det samme... som gendanne.

Kører engelsk og her hedder det i iTunes: "... you can restore its original
settings by clicking Restore." Altså tilbage til som iPhone var, da du
købte den - tom for personlige ting.

Herefter kan du geninstallere dine personlige ting inkl. Apps fra dine
backups. Du kan vælge hvilken backup du vil tilbage til, f.eks. kan du gå
tilbage til før problemet opstod. Om du så er tilbage på iOs4 ved jeg ikke,
men du kan da prøve.

- Mikael