E-Mail
webnoob 5265
Backup af Windows Live Mail til TB - igen~
Fra : CK®

Dato : 19-10-11 13:52

....Jeg kan ikke blive klog på det.

Lillemor skal have formateret sin
computer, og jeg er den som skal gøre det.

Ingen problemer, bortset fra at hun har
organiseret sin mail i en masse mapper og gerne
vil have mappestrukturen med over på nyinstallationen.

Nu er jeg ikke en haj til WLM, jeg bruger selv Thunderbird
og er rigtig glad for MozBackup. Se, dét er nemt!

Men selvom jeg ikke er en analfabet udi at bruge Windows 7 32 bit,
blir jeg altså forvirret og træt i ansigtet, når jeg
forsøger at lære på nettet hvorn man tar backup af WLM og evt.
importerer backup'en i TB.

Er der nogen herinde, som gider at skære det ud i pap for mig?

Alternativt kan henvise til nogle sider,
som forklarer det med udskåret pap?
(Det må gerne være på engelsk, det er ikke dér problemet ligger...)

På forhånd tusind tak.

Claus

Fra : Gamle

Dato : 19-10-11 14:26

CK® wrote:
> ...Jeg kan ikke blive klog på det.
>
> Alternativt kan henvise til nogle sider,
> som forklarer det med udskåret pap?
> (Det må gerne være på engelsk, det er ikke dér problemet ligger...)

Du har naturligvis søgt på Google.
Og hvad blev resultatet så?
Nå ikke

Men jeg gad godt bruge ½ sekund på at kunne give dig dette link
http://www.bakoweb.com/bakoblog/archives/471/migrating-from-windows-live-mail-to-thunderbird-3/

Mvh.
Torben

Fra : CK®

Dato : 19-10-11 15:38

Den 19-10-2011 15:26, Gamle skrev:

> [...]
> Og hvad blev resultatet så?
> Nå ikke
>
> Men jeg gad godt bruge ½ sekund på at kunne give dig dette link

Joh, jeg har såmænd søgt på Google.
Jeg har bare, i min naivitet, troet at
der fandtes nemmere måder at overgå
fra WLM til TB. Men det gør der åbenbart ikke.

Mange tak for linket, jeg vil se, om
det vil lade sig gøre.

Claus