MS Windows
briani 27239
RRS Gadget funker ikke
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-10-11 08:41

Der er en indbygget RSS-gadget i windows Vista, i et gadget-katalog. Den har
jeg i et par år haft på skrivebordet. Nyhedsfeedsene opdaterede sig selv
hver dag, men det er de stoppet med. '

Det fik en brat ende midt i juli. Jeg har ikke bedt den stoppe
opdateringerne. Det er helt og holdent gadgettens egen "personlige"
beslutning.

Ved nogen hvorfor den ikke gider mere ?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-11 13:02

Åge Halldorsson skrev:

>Der er en indbygget RSS-gadget i windows Vista, i et gadget-katalog. Den
>har jeg i et par år haft på skrivebordet. Nyhedsfeedsene opdaterede sig
>selv hver dag, men det er de stoppet med. '

Har du prøvet i "Internetindstillinger" faneblad "Indhold" knap
"Indstillinger" ved Feeds og Web Slices, at se om der er flueben ved
"Kontroller feeds og web Slices for opdateringer automatisk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-10-11 14:20

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> "Indstillinger" ved Feeds og Web Slices, at se om der er flueben ved
> "Kontroller feeds og web Slices for opdateringer automatisk

Det har jeg lige gjort nu. Der er et flueben og den står til "hver dag".

Det er lidt mystisk. Mon jeg skal kyle alle mine feeds ud og hente dem igen,
måske det kunne hjælpe?

Hilsen Åge

Fra : Ole C

Dato : 19-10-11 11:03

Åge Halldorsson skrev blandt andet:

> [...]
>
> Det fik en brat ende midt i juli. Jeg har ikke bedt den stoppe
> opdateringerne. Det er helt og holdent gadgettens egen "personlige"

Læs her:
http://ctrlf5.net/?p=181

--
vh