MS Windows
briani 27239
Win7 - dos applikation og print
Fra : Jens

Dato : 17-10-11 21:10

Hej Ng

Jeg har 2 nye windows 7 pro pc et et netværk. pc1 har et gammelt
DOS-program: Concorde 4 og har fysisk tilsluttet 2 printere via USB.

Systemet har kørt på samme måde med 2 XP-maskiner og har fungeret uden
problemer.

Concorde mappen er delt med fuld adgang for alle.

Concorden kan kun printe på LPT-porte, så begge printere er delt med fuld
adgang for alle. Både pc1 og pc2 kan udskrive på pc1's printere og på begge
pc'er er lavet en NET USE LPT2 til pc1's ene printer, som bruges til
udskrift fra Concorde.

Begge pc'er kan køre Concorde, men kun pc1 kan udskrive. Pc2 får "adgang
nægtet".

Hvad mangler jeg her eller hvad har jeg overset?

Håber I kan hjælpe

Hilsen
Jens