Penge, men åbenbart ikke nok til Wall Stre~
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 22:10

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-10-11 22:50

Thomas von Hassel wrote:
> <http://www.loopinsight.com/2011/10/18/apple-reports-6-62-billion-fourth
> -quarter-profit/>

Åh herregud de stakler. - Jeg synes, det er sjovere at se, at det
tilsyneladende kun er Google, der overhovedet noteres højere på NASDAQ.
- Ellers er Apples aktier højere end alle i Top 10 _tilsammen_.
http://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:AAPL

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 23:23

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> [...]
> tilsyneladende kun er Google, der overhovedet noteres højere på NASDAQ.
> - Ellers er Apples aktier højere end alle i Top 10 _tilsammen_.

After Hours: 394.69 -27.55 (-6.52%)

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-10-11 00:02

Thomas von Hassel wrote:

> After Hours: 394.69 -27.55 (-6.52%)

Ja, den så jeg også, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan den
amerikanske efterbrs notering fungerer. - Det er ikke som herhjemme,
hvor det oftest er aktier, der ligger på grænsen til at kunne blive
noteret på hovedbørsen.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-11 08:46

> [...]

> amerikanske efterbrs notering fungerer. - Det er ikke som herhjemme,
> hvor det oftest er aktier, der ligger på grænsen til at kunne blive

Den fungerer stort på samme måde som alm. market trading ... det er bare
ikke nær samme volume og er mere følsom for store udsving.

Det er også først når markedet åbner her i dag at vi finder ud af om det
i virkeligheden har haft den store indvirkning.

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-10-11 15:38

Thomas von Hassel wrote:

> [...]
>
> Det er også først når markedet åbner her i dag at vi finder ud af om det
> i virkeligheden har haft den store indvirkning.

Den er godt nok åbnet i et minus på ca. 19,4, men det ser ud til lige
nu, der er en svag stigende tendens igen. - Jeg kan se på NASDAQ, at det
er hovedparten af IT aktier, der er åbnet i minus - stort set undtagen
Lenovo og Intel...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-11 17:47

> [...]

> nu, der er en svag stigende tendens igen. - Jeg kan se på NASDAQ, at det
> er hovedparten af IT aktier, der er åbnet i minus - stort set undtagen

bortset fra at Lenovo er ikke traded på Nasdaq så ja ...

AAPL er nok tilbage omkring de 435 i løbet af et par dage hvis ellers
markedet som sådan vil være med ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 23:23

> [...]

> tilsyneladende kun er Google, der overhovedet noteres højere på NASDAQ.
> - Ellers er Apples aktier højere end alle i Top 10 _tilsammen_.

<http://money.cnn.com/2011/10/18/technology/apple_earnings/index.htm?sou
rce=cnn_bin>

"Apple sales top $100 billion, but fall short of estimates"

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 19-10-11 10:58

> <http://money.cnn.com/2011/10/18/technology/apple_earnings/index.htm?sou
> rce=cnn_bin>
>
> "Apple sales top $100 billion, but fall short of estimates"

De fleste blev overraskede over at iPhone salget ikke faldt i juni
kvartalet. Det førte nok til at forventningerne til september kvartalet
blev overkorrigeret i den anden retning.