Fælles Kalender?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-10-11 21:01

Kan børnenes mor og jeg have én fællen kalender på vore iPhones? Hun har
ingen Mac. Og det må meget gerne foregå via iCloud... Er dette en mulighed?

P.S. Vi skal ikke kunne tilgå øvrige kalendere....

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-11 21:50

<Henrik> wrote:

> Kan børnenes mor og jeg have én fællen kalender på vore iPhones? Hun har
> ingen Mac. Og det må meget gerne foregå via iCloud... Er dette en mulighed?
>
> P.S. Vi skal ikke kunne tilgå øvrige kalendere....

Du kan publicere en kalender, som børnenes mor så kan abonnere på.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 19-10-11 04:12

> Du kan publicere en kalender, som børnenes mor så kan abonnere på.

1. Kan jeg gøre det fra iphonen? Min MBP vil ikke køre Lion og nyeste iCal
= Ingen iCloud den vej = jeg bruger KUN kalenderen på iPhone.

2. Kan hun skrive I den kalender du skriver om?

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-10-11 15:06

<Henrik> wrote:

> 1. Kan jeg gøre det fra iphonen? Min MBP vil ikke køre Lion og nyeste iCal
> = Ingen iCloud den vej = jeg bruger KUN kalenderen på iPhone.

Det tror jeg ikke, men du kan gøre det fra web-interfacet. Er det i
øvrigt rigtigt, at din computer ikke kan vise kalenderne? Kræver det
virkelig nyeste iCal? Man kan jo kun oprette en iCloud-konto med Lion
eller iOS 5, men jeg mente da nok, man skulle kunne se data med ældre
udstyr.

> 2. Kan hun skrive I den kalender du skriver om?

Ja, hvis du giver hende tilladelse til det.
--
Henrik Münster
Esbjerg