Forbundne Kort?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-10-11 20:51

Når man på en iPhone går i Kontakter. Og vælger Rediger, så er der en
mulighed der hedder Forbundne Kort. Hvad er det til???

Skulle nødigt gå glib af noget... (:

J.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 20:57

<Henrik> wrote:

> Når man på en iPhone går i Kontakter. Og vælger Rediger, så er der en
> mulighed der hedder Forbundne Kort. Hvad er det til???

At du kan linke kontakter sammen ? ... f.eks. hvis du har 3 kontakter
som arbejder i samme firma så kan du linke dem sammen

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-10-11 21:03

> At du kan linke kontakter sammen ? ... f.eks. hvis du har 3 kontakter
> som arbejder i samme firma så kan du linke dem sammen
>
> /thomas

Ok, og det praktiske formål med det??? (:

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 21:07

<Henrik> wrote:

> Ok, og det praktiske formål med det??? (:

eh, det trode jeg fremgik :) ... så du hurtigt kan finde folk der hænger
sammen ... lad os sige jeg lige har snakket med OIe, men skal have fat i
Jens fra samme firma ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 01:15

Den 18/10/11 21.50, Henrik skrev:
> Når man på en iPhone går i Kontakter. Og vælger Rediger, så er der en
> mulighed der hedder Forbundne Kort. Hvad er det til???

Jeg kan ikke se den mulighed på min iPhone 4 med IOS 5. Heller ikke på
iPad2.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 23-10-11 07:43

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Jeg kan ikke se den mulighed på min iPhone 4 med IOS 5. Heller ikke på iPad2.

Muligheden vises udelukkende når man går i Rediger mode. Har du prøvet det?

H.

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 12:49

Den 23/10/11 08.43, Henrik skrev:

> Muligheden vises udelukkende når man går i Rediger mode. Har du prøvet det?

Ja.