Oplæsning på iPad
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-10-11 08:58

Jeg blev træt af at knibe øjnene sammen for at se mine yndlingskrimier
på iFønen mens jeg pendler, så nu har jeg forsøgsmæssigt anskaffet en
iPad2.

Jeg sad så og legede lidt med oplæsningsfunktionen (for at se om det var
brugbart for børn der ikke læser flydende endnu) og fandt ud af at i
Safari følger stemmen det sprog som websiden er skrevet i. Lidt
eksperimenter med Wikipedia viste at engelske sider læses op på engelsk
(desværre ikke med stemmen Alex), tyske på tysk, svenske svensk, norske
norsk.

Det synes jeg var ret sjovt :)

Det er også sjovt at iTunes kan synkronisere over det trådløse mens den
ligger med låget på. Et fascinerende bekendtskab!

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-11 10:10

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111018 <nospam0002+20111018@gmail.com> wrote:

> Det er også sjovt at iTunes kan synkronisere over det trådløse mens den
> ligger med låget på. Et fascinerende bekendtskab!

Det kan en iPhone da også.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-11 10:14

Hej,

> Det kan en iPhone da også.

Det er vel sjældent at folk har _låg_ til deres iPhone?

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-11 12:22

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Det er vel sjældent at folk har _låg_ til deres iPhone?

Et simpelt grydelåg kan gøre det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-11 12:40

Hej,

> Et simpelt grydelåg kan gøre det.

Hver sin lyst siger jeg bare!

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-10-11 13:40

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Det kan en iPhone da også.

Kan du lægge låg på din iPhone? Hva hv ahva :)

Fra : Esben

Dato : 19-10-11 10:56

> [...]

> Det er også sjovt at iTunes kan synkronisere over det trådløse mens den
> ligger med låget på. Et fascinerende bekendtskab!

Og mig der troede du var til 11" MBA og ikke iPad!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-10-11 12:19

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> Og mig der troede du var til 11" MBA og ikke iPad!

Det behov dækker min 13" MBP, og den tror jeg kan holde en hel del år
endnu. Tastatur og museplade virker stort set som nye, så jeg er
optimistisk :)

Næh, jeg har behov for en større skærm til når jeg rejser, og der er
pladeformatet ganske enkelt mere praktisk.