MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 og fax
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-11 09:15

Kan man sende en gratis fax fra Win 7 uden alt for meget bøvl?
Jeg har alm. Fullrate bredbånd med iP telefoni. Foreløbig tror jeg ikke
der er brug for at kunne modtage fax.

Fra : Ole C

Dato : 16-10-11 09:44

Martin Pedersen skrev blandt andet:

> Kan man sende en gratis fax fra Win 7 uden alt for meget bøvl?
> Jeg har alm. Fullrate bredbånd med iP telefoni. Foreløbig tror jeg
> ikke der er brug for at kunne modtage fax.

Det kommer an på om din computer er udstyret med et telefonmodem og du har
en telefonlinie til rådighed - ellers kan du bruge en tjeneste som for
eksempel http://www.freepopfax.com/

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-11 19:32

Den 16-10-2011 10:43, Ole C skrev:

> Det kommer an på om din computer er udstyret med et telefonmodem og du
> har en telefonlinie til rådighed - ellers kan du bruge en tjeneste som
> for eksempel http://www.freepopfax.com/

Mange tak. Popfax fungerede fint til opgaven.

Fra : Ole C

Dato : 19-10-11 11:05

Martin Pedersen skrev blandt andet:

> Mange tak. Popfax fungerede fint til opgaven.

Fint - og selv tak!

--
vh
Ole C

Fra : Chano Andersen

Dato : 16-10-11 10:23

Den 16-10-2011 10:14, Martin Pedersen skrev:
> Kan man sende en gratis fax fra Win 7 uden alt for meget bøvl?

Sæt telefonkablet i computeren, forudsat at du har et modem i den, åben
"Fax og scanning" tryk på "Ny fax" og følg vejledningen.

Gratis er det dog ikke, det koster telefontaksten.

Der kan i øvrigt godt være bøvl med EP telefoni og fax, jeg har både
haft success og problemer med det.

- Chano ANdersen

Fra : Ole C

Dato : 16-10-11 11:15

Chano Andersen skrev blandt andet:

> Der kan i øvrigt godt være bøvl med EP telefoni og fax, jeg har både
> haft success og problemer med det.

Øh, du mener IP-telefoni - ik'?

--
vh
Ole C

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-10-11 07:01

Den 16-10-2011 12:14, Ole C skrev:

> Øh, du mener IP-telefoni - ik'?

Naturligvis, tror det var stavekontrollen der spillede et lille puds der...

- Chano Andersen