Hvad dag kom Lion?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 15-10-11 22:09

Vil rulle min maskine tilbage til før løven kom. For der virkede den.

Men hvad dag var det?

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-10-11 23:20

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> wrote:
> Vil rulle min maskine tilbage til før løven kom. For der virkede den.
>
> Men hvad dag var det?

Det var d. 20. juli 2011.
--
Med venlig hilsen, Henrik Münster

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-10-11 20:51

> Det var d. 20. juli 2011.

Tak (:

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-10-11 22:04

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> Tak (:

Hvis du skal rulle hele maskinen tilbage så er det at boote på dvd og
reetablere. I vælgeren der, viser den faktisk hvilket operativsystem
der var installeret - det gør det ret nemt at holde styr på.