Slette billeder fra fotostream?
Fra : -=JF=-

Dato : 15-10-11 15:42

Hvordan sletter man de billeder der ligger på fotostream?
Jeg har fået lagt en del carppy billeder, bare for testens skyld - og
nu kan jeg sgu ikke slippe af med dem igen -)

What am I missing?

--
Mvh. John

Fra : J.K.Arning

Dato : 15-10-11 16:21

On 2011-10-15 14:41:56 +0000, -=JF=- said:

> What am I missing?

At de ikke kan slettes, men forsvinder af sig selv efter 30 dage.

Photostream er ikke beregnet til opbavaring af bilelder men til
transport/overførsel at billeder.

Fra : -=JF=-

Dato : 15-10-11 22:43

On 2011-10-15 15:21:25 +0000, J.K.Arning said:

> At de ikke kan slettes, men forsvinder af sig selv efter 30 dage.
>
> Photostream er ikke beregnet til opbavaring af bilelder men til
> transport/overførsel at billeder.

Tak skal du have!
Jeg havde misfortstået det, og troede at det var et lager i skyen.

--
Mvh. John

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 15-10-11 16:33

On Sat, 15 Oct 2011 16:41:56 +0200, <-=JF=-> wrote:
> Hvordan sletter man de billeder der ligger på fotostream?
> Jeg har fået lagt en del carppy billeder, bare for testens skyld - og
> nu kan jeg sgu ikke slippe af med dem igen -)
>
> What am I missing?

Du kan ikke slette enkeltbilder, du kan resette Photostream på
iCloud.com, evt. så kan du fjerne alt fra hver enhet med å slå
Photostream av eller på.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : -=JF=-

Dato : 16-10-11 08:33

On 2011-10-15 15:33:24 +0000, Tor Einar Samdahl said:

> Du kan ikke slette enkeltbilder, du kan resette Photostream på
> iCloud.com, evt. så kan du fjerne alt fra hver enhet med å slå
> Photostream av eller på.

På icloud.com har jeg ikke mulighed for at resette fotostream.

Jeg kan se mail, kalender, kontakter, find min iPhone og se mine
iWorks-dokumenter. Men ikke et ord om fotos.

--
Mvh. John

Fra : Erling

Dato : 16-10-11 09:32

Følgende er skrevet af -=JF=-:

> På icloud.com har jeg ikke mulighed for at resette fotostream.
>
> Jeg kan se mail, kalender, kontakter, find min iPhone og se mine
> iWorks-dokumenter. Men ikke et ord om fotos.

Såvidt jeg lige husker, skulle det stå under advanced.
/erling

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 16-10-11 12:03

On Sun, 16 Oct 2011 09:32:59 +0200, <-=JF=-> wrote:
> PÃ¥ icloud.com har jeg ikke mulighed for at resette fotostream.

Klikker på navnet ditt og velger advanced.