Sagt under en "psykoterapeutisk" samtale
Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-11 23:26

Sagt under en "psykoterapeutisk" samtale:

Sent: Saturday, October 15, 2011, CET 00:12, GMT (14/10-2011) 22:12
Subject: Re: Lad være at bruge dit krudt på det! - satan fryder sig!

=== citat start ===

Det er muligt, at satan fryder sig, men det hedder nu immer-væk
*tilsvining* på dansk (falsk anklage)!

Sv2:

Ja, jeg bli'r mer og mer overbevist om, at der er en dæmonisk
forbandelse over min familie. Slægten har muligvis - i Guds øjne -
begået det groveste af det allergroveste. Deltaget (indirekte) i
holocaust ; altså udryddelsen af jøderne, *Guds ejendomsfolk*.

Og derfor kan vi ikke (som slægt) automatisk påberåbe os Guds
beskyttelse. Hver enkelt må - med andre ord - *personlig* påberåbe
sig Jesu stedfortrædende blod på Golgathas kors, hvis man vil fritages
for forbandelsen!

For mit *personlige* vedkommende har det betydet, at frelsen
kun gives gennem helhjertet overgivelse, apropos dengang Abramham
blev prøvet på sin tro ved at skulle ofte sit *allerkæreste*, hans søn Isak.

Således har jeg måttet ofre alt!

Længere er den historie nok ikke!

Derfor denne *afskyelige* og evindelige tilsvining!

=== citat slut ===

Internal reference:
Acts 6,1

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 13500 news:4e90ce37$0$281$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13535

Fra : Kall, Mogens

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Sagt under en psykoterapeutisk samtale (til en *verdslig* psykolog):

Du kan IKKE hjælpe os, fordi du jo blot er en simpel afgudsdyrker!

13536

Fra : Anders Peter Johnsen

Den 15-10-2011 00:49, Kall, Mogens skrev:
> [...]
>>

> Sagt under en psykoterapeutisk samtale (til en *verdslig* psykolog):
>
> Du kan IKKE hjælpe os, fordi du jo blot er en simpel afgudsdyrker!

Arh, Mogens, du kan ikke klandre en eventuel psykoterapeut for ikke
nødvendigvis at dele din måske lidt snævre kristelige tro.

Desuden virker det for mig lidt mærkeligt at du åbenbart mener at skulle
undgælde for "fædrenes synder", da det vel går ret imod Kristendommens
grundliggende budskab, sådan som det også profeteres af Jeremias i GT,
hvor kap. 31 netop i sine forjættelser har:

"v27 Der skal komme dage, siger Herren, da jeg tilsår Israel og Juda
med mennesker og dyr. v28 Ligesom jeg vågede over, at de blev rykket op
med rode og revet ned, jævnet med jorden og ødelagt og led ondt, således
vil jeg våge over, at de bliver bygget op og plantet, siger Herren. v29
I de dage skal man ikke mere sige:
Fædrene spiste sure druer,
og sønnerne får stumpe tænder.
v30 Nej, enhver skal dø for sin egen synd; ethvert menneske, der spiser
sure druer, får selv stumpe tænder."

"Vredens harmes vin" (se evt. Esajas 63, 1 ff) ER vist allerede trådt så
rigeligt af Jesus (ifølge Åb. 14 , 17 ff og kap. 19, 13-15)...

Anders Peter Johnsen

Fra : Kall, Mogens

> Arh, Mogens, du kan ikke klandre en eventuel psykoterapeut for ikke
> nødvendigvis at dele din måske lidt snævre kristelige tro.

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/abuse-of-drugs/hash

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-10-11 08:09

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e9930ea$0$284$14726298@news.sunsite.dk...
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev ...

En blind kan jo IKKE vejlede en blind, vel ? -

Det ender jo med, at de begge to falder i grøften!

> Hmm ... (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/abuse-of-drugs/hash

13538

Fra : tkruse

Dato : 15-10-11 17:52

On 15 Okt., 00:25, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

du har ikke rigtigt fundet det simple i det hele
det simple at du henvender dig til de gode følelser i dig selv
og se dine følelser blive mere og mere rene i vært et ord du prøver at
sige til dine følelser
det går helt til den højeste hellige tilstand i dig selv
og du føler en herlighed af sølv og guld og ædelsten
selv om du sider på billigt tæppe fra Aldi
med støv og visne blade på
og det baner veje for dig og din familie
forstår du hvad jeg skriver
så har du fået kundskab