Extra cpu til x3550 7978 klg
Fra : Svend

Dato : 14-10-11 13:43

Hej

Vi har en x3550 7978 klg som vi ikke har brugt i et stykke tid, og har
nu fundet ud af at vi vil bruge den til test.

Service aftalen er forlængst udløbet, så jeg har ikke noget problem
med at smide en tilfældig cpu i, men man skal jo også bruge en ekstra
køler, som man sikkert får med når man køber ibm dele.

Så vidt jeg kan se skal vi bruge Option nr 44E5074, som ikke
umiddelbart er tilgængelig mere, tilgegæld skulle option nr 44E5075
være til at få fat på.

Hvordan er det med dem, får man også køle profil med til serveren,
eller skal man ud og finde den ved siden af på fru nummeret ?

Kan vi smide en 5410 på bundkortet ved siden af en 5405, vil det over
hovet kører ?

Mvh og på forhånd tak