AirPlay-skærmdublering
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-11 19:15

Virker AirPlay-skærmdublering ikke på en Ipad1, - altså efter
opdatering til IOS 5.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-10-11 08:45

<WolleJensen> wrote:

> Virker AirPlay-skærmdublering ikke på en Ipad1, - altså efter
> opdatering til IOS 5.

Nej, mener også det står med småt at Airplay screen mirror kun virker
med iPad 2 og iPhone 4S

/thomas

Fra : jp

Dato : 15-10-11 14:47

> Nej, mener også det står med småt at Airplay screen mirror kun virker
> med iPad 2 og iPhone 4S
>
> /thomas

i ios4 kune man streame fotos og film via AirPlay fra ipad1 til appletv.
Kan man ikke det mere
Jesper
--
jo

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-11 15:34

Hej,

> i ios4 kune man streame fotos og film via AirPlay fra ipad1 til appletv.
> Kan man ikke det mere

Jo. Det er almindelig AirPlay.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : jp

Dato : 15-10-11 16:24

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:
> Hej,

> Jo. Det er almindelig AirPlay.

har du prøver det. Jeg kanikke finde AirPlay knappen på iPad Det fungere
glimrende på iphone4
Jesper

--
jo

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-11 17:08

Hej,

> har du prøver det.

Det virker fint.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-10-11 20:47

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Det virker fint.

det samme her ..

/thomas

Fra : jp

Dato : 15-10-11 22:09

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:
> Hej,

> Det virker fint.

hos mig er symbolet for AirPlay forsvundet ved opdateringen til os5. Andre
der har problemet
Jo

--
jo