Regneark fra MS Excel til Numbers???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 14:30

Jeg har en del MS Excel regneark jeg godt vil ha over på min Mac.

Der kan jeg bruge MS Excel, men jeg er mere til Mac software, derfor
spørgsmålene:

1. Der står på Apples hjemmeside at Numbers er kompatibel med MS Excel.
MEN hvordan er de praktiske real-Life erfaringer?

2. Erfaringer med Numbers på iPhone og iPad?

3. Er der på nuværende tidspunkt erfaringer med hvordan Numbers på Mac
og iPad og iPhone virker via iCloud?

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 15:41

Henrik, Silkeborg <henrik.silkeborg@gmail.com> writes:

> Jeg har en del MS Excel regneark jeg godt vil ha over på min Mac.
>
> Der kan jeg bruge MS Excel, men jeg er mere til Mac software, derfor
> spørgsmålene:

Det spændende er hvor meget macrosnask du har i dem? Det er som regel
der problemerne kommer.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 16:24

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111014 <nospam0002+20111014@gmail.com> wrote:

> Det spændende er hvor meget macrosnask du har i dem? Det er som regel
> der problemerne kommer.

Ingen macroer, så vidt vides.

Det er ret simple regeark, såsom afvikling af gæld, udregning af løn og
beregning af el, gas og vand plus kostpris's af disse.

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 17:05

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> Ingen macroer, så vidt vides.
>
> Det er ret simple regeark, såsom afvikling af gæld, udregning af løn og
> beregning af el, gas og vand plus kostpris's af disse.

Bare kopier dem og se hvad der kan åbne.

OpenOffice er en god plan B til at få det hevet ind. Preview kan vise
det allermeste men ikke rette. Du kan også købe OFfice til Mac hvis du
gerne vil være 100% sikker.