Svarende til ZYB.com?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 14:17

Hej.

Da jeg i 2009 fik mine data over fra min gode gamle Nokia 9500 brugte
jeg noget der hed www.zyb.com.

Og det virkede fantastisk, men nu kommer vodafone360.com/ frem i stedet
og der er ikke skyggen af den gode gamle service.

1. Hvad blev der af www.zyb.com 0g

2. Findes der nu noget tilsvarende et eller andet sted?

JEG har fået mine data over på iPhone, men kender flere der skifter
over til iPghone fra alle mulige andre telefoner...

3. Findes der andre måder at få overført sine data til iPhone? Med data
mener jeg Kalender og Navne/tlfnumre.

4. Ved godt der findes Outlook, men bruger ikke windows mere....

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 16:24

Henrik, Silkeborg <henrik.silkeborg@gmail.com> wrote:
> [...]
> mener jeg Kalender og Navne/tlfnumre.
>
> 4. Ved godt der findes Outlook, men bruger ikke windows mere....

Fik mine data over fra Nokiaen til min iPhone. (:
Det skulle lige med (;

H.