Nem måde at organisere Iphone skærm ??
Fra : jagge

Dato : 13-10-11 23:34

Hey

I forbindelse med opdatering til IOS5 er der nogle huller i mine Iphone
skrivebord. Kan det virkelig passe at man skal slæbe stort set alle
iconer rundt for at lukke brugerfladen ??

Hvis du kender en nemmere måde så sig til ?

Mvh

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 23:52

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> iconer rundt for at lukke brugerfladen ??
>
> Hvis du kender en nemmere måde så sig til ?

Jeg kender ikke en automatisk måde, men det nemmeste er vel at gøre det
i iTunes. Her kan man jo flytte programmerne rundt med en rigtig mus.
Det kan lettere gøres præcist, og man har et meget bedre overblik. Jeg
synes nu i øvrigt ikke, det gør noget, der er et par huller rundt
omkring. Så er der lidt plads, hvis man tilføjer flere programmer.
Ellers kommer alle nye programmer jo sidst på sidste side. Derefter skal
man have bøvlet med at flytte dem rundt og fjerle
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 14-10-11 04:06

> [...]
> skal
> man have bøvlet med at flytte dem rundt og fjerle

jeg bemærkede i forbindelsen med opdateringen at der var mange "huller"
på mine iphonesider, fordi ikke alle programmer var hentet ind igen.

--
/fr

Fra : jagge

Dato : 14-10-11 07:37

> [...]
> Ellers kommer alle nye programmer jo sidst på sidste side. Derefter skal
> man have bøvlet med at flytte dem rundt og fjerle
He det var jeg faktisk ikke klar over, altså at man kan organisere dem i
Itunes, den er jeg ikke så god ven med ;0).

Tak for tippet.

MVH

Jakob

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 06:46

jagge@noname.invalid (jagge) writes:

> Hey
>
> I forbindelse med opdatering til IOS5 er der nogle huller i mine Iphone
> skrivebord. Kan det virkelig passe at man skal slæbe stort set alle
> iconer rundt for at lukke brugerfladen ??

Der er blevet flyttet rundt på tingene. Hvis det er alle ikoner så har
du vel tilpasset del en del - jeg fik bare indskudt en ny side to med et
par stykker mere.

> Hvis du kender en nemmere måde så sig til ?

Gør det inde fra iTunes - tager ikke mange sekunder for en erfaren musejockey.

Fra : jagge

Dato : 14-10-11 07:38

> Gør det inde fra iTunes - tager ikke mange sekunder for en erfaren musejockey.

Takker

MVH

Jakob