iOS5 og Gmail (Google Apps eget domæne)
Fra : Palle

Dato : 13-10-11 20:26

Har lige erfaret at iOS5 har dræbt min mail konto. Har eget domæne i
Google Apps og det har altid fungeret upåklageligt. Men dette sker:

http://usenet.ducktrucks.dk/dk.edb.mac/gmail.png

Jeg kan se mail under Alle Mails men ikke længere i den specifikke
konto. Kalender virker også fint. Jeg har prøvet at fjerne kontoen og
tilføje den igen. Jeg har prøvet at disable iCloud. Heller ingen effekt.

Møj irriterende.

Nogen der har erfaret noget lignende?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 20:33

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
> konto. Kalender virker også fint. Jeg har prøvet at fjerne kontoen og
> tilføje den igen. Jeg har prøvet at disable iCloud. Heller ingen effekt.

iCloud har jo ikke noget med Google Apps at gøre ...

> Møj irriterende.
>
> Nogen der har erfaret noget lignende?

hm, nej, jeg har google apps med eget domæne og det kører fint*

* ok, det er løgn, det gør det faktisk ikke, men der er ikke problemer
mht. iPhone adgang.

Fra : Palle

Dato : 13-10-11 21:13

On 2011-10-13 19:32:46 +0000, Thomas von Hassel said:

> iCloud har jo ikke noget med Google Apps at gøre ...

Næehhh, men min mening var egentlig at jeg slog alt andet
synkroniserings hejs fra.

> hm, nej, jeg har google apps med eget domæne og det kører fint*

Hmm...

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Palle

Dato : 16-10-11 21:36

Fik i øvrigt løst mit problem.

Det viste sig at der kunne være dette problem hvis man havde nogle
labels som ikke var aktiveret under IMAP. Jeg aktiverede mine labels og
alt spiller igen.

Google I love you

--
Venlig hilsen / Best regards