Wifi-sync med iPhone 3GS
Fra : Steen

Dato : 13-10-11 18:35

Phone skal være koblet til strøm før wifi-sync kan etableres med
Mac...men jeg synes alligevel ikke jeg kan få det til at spille.
Det virker måske ikke med 3GS?
Beskedcenter (eller hvad det hedder) følger åbenbart heller ikke med
3GS.
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 18:57

<http://support.apple.com/kb/HT4959?viewlocale=en_US>

Fra : Kent

Dato : 13-10-11 19:43

Steen formulerede spørgsmålet:
> Phone skal være koblet til strøm før wifi-sync kan etableres med
> Mac...men jeg synes alligevel ikke jeg kan få det til at spille.
> Det virker måske ikke med 3GS?

Wifi-sync går vel så via iClouds?

> Beskedcenter (eller hvad det hedder) følger åbenbart heller ikke med
> 3GS.

Beskedcenter trækkes ned fra oven. "Swipe" ned.

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 19:45

Kent <kbm@invalid.invalid> wrote:

> Steen formulerede spørgsmålet:
>
> Wifi-sync går vel så via iClouds?

nej ..

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 19:58

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> Phone skal være koblet til strøm før wifi-sync kan etableres med
> Mac...men jeg synes alligevel ikke jeg kan få det til at spille.

Du skal også slå det til i iPhonens Indstillinger på dimsen selv.

> Det virker måske ikke med 3GS?

Det gør på min.

> Beskedcenter (eller hvad det hedder) følger åbenbart heller ikke med
> 3GS.

Rør øverst ved skærmen og hiv ned. Du skulle gerne se vejrudsigen og
Dr. Münsters aktiekurser.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 20:00

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Du skal også slå det til i iPhonens Indstillinger på dimsen selv.

og/eller i iTunes

> Det gør på min.

> Rør øverst ved skærmen og hiv ned. Du skulle gerne se vejrudsigen og
> Dr. Münsters aktiekurser.

det er en blandet fornøjelse for tiden ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 20:30

> det er en blandet fornøjelse for tiden ;)

Ja, der er kun 9 grader, men Apples aktier står i 407.
Det var da ellers smart med det beskedcenter. Det havde jeg da slet ikke
opdaget. Min svoger har også fødselsdag i dag, og min svigerinde i
morgen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 13-10-11 20:33

> det er en blandet fornøjelse for tiden ;)
>
> /thomas

Apple aktierne er da over kurs 400 igen og de kan sagtens gå over 450
efter kvartalsregnskabet i næste uge.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:17

> og/eller i iTunes

> det er en blandet fornøjelse for tiden ;)
>
> /thomas

Vejrudsigten, Dr. Münster eller aktiekurserne? (:

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-11 10:20

<Henrik> wrote:

> Vejrudsigten, Dr. Münster eller aktiekurserne? (:

Vejret ser jo fint ud .. Dr. Münster virker som en flink person ... så
er der jo aktierne tilbage ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-11 10:41

> Vejret ser jo fint ud .. Dr. Münster virker som en flink person ... så
> er der jo aktierne tilbage ;)

Skrev jeg det ikke i et andet indlæg? Lige nu ser begge dele vist fine
ud. Det er godt nok koldt, men solen skinner. Min bil punkterede i
onsdags, men det var heldigvis en siver, så jeg kunne pumpe dækket og
snige mig ud til værkstedet. Så fik hunden og jeg gået en dejlig tur i
solskinnet til morgen, mens bilen blev lappet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 13-10-11 21:03

On 2011-10-13 18:57:55 +0000, Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 said:

> Du skal også slå det til i iPhonens Indstillinger på dimsen selv.

> Det gør på min.

Hvor præcist skal det slås til i iPhone?

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 21:08

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hvor præcist skal det slås til i iPhone?

jeg kan ikke finde en setting på iPhone ... kun en "start sync" knap ..
indstillingen er i iTunes...

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 14-10-11 09:56

> Rør øverst ved skærmen og hiv ned. Du skulle gerne se vejrudsigten og
> Dr. Münsters aktiekurser.

Kan man slippe af med aktier og vejr? De irriterer mig grusomt.

- Mikael

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-11 10:41

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Kan man slippe af med aktier og vejr? De irriterer mig grusomt.

Næh, der er visse ting her i livet, der er uundgåelige. Ligesom døden og
skatterne. Men det kunne nu være rart at slippe for vejret en gang
imellem. Det er nogle gange som om, vi har lidt for meget af det her i
Danmark.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 14-10-11 10:47

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 20:11

> nej ..

Har du 1200 baud ned og kun 75 baud op, så nærig du er med dine svar? ;)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 20:14

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Har du 1200 baud ned og kun 75 baud op, så nærig du er med dine svar? ;)

næh, men det ligger jo ligesom i navnet: WiFI Sync ... ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 20:38

> næh, men det ligger jo ligesom i navnet: WiFI Sync ... ;)

Jamen øh, jeg troede da også, den synkroniserede med iCloud. Vil det
sige, at ens computer så skal stå tændt, så iPhone kan synkronisere med
den?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 20:42

> Jamen øh, jeg troede da også, den synkroniserede med iCloud. Vil det
> sige, at ens computer så skal stå tændt, så iPhone kan synkronisere med
> den?

WiFi Sync kan det samme som sync via kabel .. dvs. synce din iTunes med
musik, film etc. etc.

Du kan så samtidigt have iCloud synce kalendre og andet + tage backup
.... du kan også slå begge dele fra og køre med kabel som i gamle dage.

Jeg dog give dig at det måske er forklart helt så skarpt som det kunne
have været ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 20:51

> [...]
> ... du kan også slå begge dele fra og køre med kabel som i gamle dage.
>
> Jeg dog give dig at det måske er forklart helt så skarpt som det kunne

Jeg kan godt se, at det står sådan, når man læser det med de briller på.
Men så skal ens computer jo stå tændt. Hvad så, hvis den er på vågeblus?
Bliver den så vækket af iPhone? Og hvad med apps? Dem skal man vel hente
på iPhone? Man kan jo heller ikke organisere dem i iTunes, uden at
slutte iPhone til computeren. Ellers dukker den side slet ikke op i
iTunes. Man skal godt nok lige sætte sig lidt ind i sagerne.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 21:01

> [...]
> på iPhone? Man kan jo heller ikke organisere dem i iTunes, uden at
> slutte iPhone til computeren. Ellers dukker den side slet ikke op i

Downloads foretaget på iPhonen syncer jo den anden vej ...

> Man skal godt nok lige sætte sig lidt ind i sagerne.

altid en god ide ... RTFM og alt det der ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 22:10

> Downloads foretaget på iPhonen syncer jo den anden vej ...

Er det rigtigt???!!!

> altid en god ide ... RTFM og alt det der ;)

Jeg læser skam alt om det, jeg kan få tid til. Jeg synes, det er
spændende. Men hidtil har det meget været reklamefilm og oversigter over
funktioner i positive vendinger på Apples sider. Det er først i går, der
er dukket mere seriøse vejledninger op.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 14-10-11 07:47

> Downloads foretaget på iPhonen syncer jo den anden vej ...

> altid en god ide ... RTFM og alt det der ;)

Klart, MEN Apple sælger jo det her på at det skal være let. Jeg har
opdateret min Iphone, Ipad og Macbook og så må jeg indrømme at jeg havde
en forvetning om at det sagde bling, og kørte.

Jeg har sagt ja til at kalendre og billeder skal synce og så videre.
Derefter prøver jeg at smide en kalender aftale ind på en enhed for at
se om den spreder sig til de andre. Intet sker. Nu er jeg begyndt at
kigge i opsætninger, søge på nettet etc. Jeg er nu stødt på photostream.
På min iphone står der at alle billeder indenfor 30 dage synces. Fedt
jeg tager et billede, intet sker. Photostream er tom. Jeg havde en
forventning om at det billede så dukkede op i Iphoto på mac og ditto på
Ipad'en. Intet sker. Nu er der vist noget med at Apple vil tvinge en ny
Iphoto ned i struben på mig. En tendens jeg efterhånden synes er lidt
klam ved Apple. De lover guld og grønne skove, når du så vil til at
bruge det skal du lige opgradere det, købe en trackpad etc. men i bedste
Apple stil markedsfører de det som gratis..

Indtil videre er jeg ikke imponeret. Ja ja selvfølgelig skal man sætte
sig ind i det, men hvis man skal skrue en masse for at det virker kan
man da ligeså godt købe et Bill G produkt.

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-11 10:30

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> sig ind i det, men hvis man skal skrue en masse for at det virker kan
> man da ligeså godt købe et Bill G produkt.

Jeg har jo kørt med MobileMe i mange år, og der synkroniserer kalendere
jo også. Jeg synes da, det plejer at virke, selv om der har været
smuttere. Men man må vel forvente, at det tager lidt tid for noget at
synkronisere. Hvis enhederne konstant skal stå og efterspørge eller
pushe data, så vil batterierne nok hurtigt blive brugt.
Jeg har også prøvet at skrive en aftale på en enhed, for at se,
om den dukker op på den anden. Når man sidder og venter, tager det en
evighed, men det har da virket. I det virkelige liv, skriver man f.eks.
nogle aftaler i sin kalender på sin iPhone henne på arbejdet. Når man så
kommer hjem til sin Mac, er der jo gået flere timer, og så tror jeg
roligt, vi kan regne med, at aftalerne er kommet over. Selvfølgelig skal
det da helst ske ret hurtigt, men i praksis betyder 5 minutter, et
kvarter eller måske en halv time jo ikke noget.
Nu prøvede jeg lige at tage et billede af min søde lille hund
inde i stuen. Med volumenknappen som udløserknap på min iPhone 4. Da jeg
kom ind på kontoret åbnede jeg Aperture på min Mac. Der var ikke noget.
Jeg åbnede så Foto på min iPad, og der var billedet. Derefter begyndte
harddisken på min Mac at køre, og så dukkede billedet op i Aperture. Nu
er der selvfølgelig ikke så langt fra stuen til kontoret, men det tog
ikke mere end to minutter. Så min foreløbige test siger, at det virker.
Skal vi ikke lige give det en chance? iCloud skal måske lige køres til,
og olien skal være varm og tyndtflydende.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 13-10-11 20:41

Thomas von Hassel formulerede torsdag:

> næh, men det ligger jo ligesom i navnet: WiFI Sync ... ;)

Og jeg opfattede det bare som en metode til gratis sync i stedet for
over telefonnettet.

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 20:43

Kent <kbm@invalid.invalid> wrote:

> Thomas von Hassel formulerede torsdag:

> Og jeg opfattede det bare som en metode til gratis sync i stedet for
> over telefonnettet.

"Wirelessly sync your iOS device to your Mac or PC over a shared Wi-Fi
connection. Every time you connect your iOS device to a power source
(say, overnight for charging), it automatically syncs and backs up any
new content to iTunes. So you always have your movies, TV shows, home
videos, and photo albums everywhere you want them."

<http://www.apple.com/ios/features.html>

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 23:31

> [...]
> new content to iTunes. So you always have your movies, TV shows, home
> videos, and photo albums everywhere you want them."

Og der er vist noget om snakken. Nu sidder jeg ved computeren, og min
iPhone, der ligger ude i gangen, er pludselig dukket op i iTunes,
fuldstændig som når den er sluttet til med kabel. Der står bare under
"Version", at man skal slutte den til med USB-kabel, hvis man vil
opdatere eller gendanne dens software.
Men er det ikke lidt mærkeligt, at min iPhone dukker op i
iTunes? Den er nemlig ikke sat til strøm, og det mente jeg da, den
skulle være.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:17

> næh, men det ligger jo ligesom i navnet: WiFI Sync ... ;)
>
> /thomas

(;

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 20:12

> og/eller i iTunes

Og.

SÃ¥ vidt jeg kunne se.

> det er en blandet fornøjelse for tiden ;)

Pjat, det er endelig blevet grænsende til nattefrost. Så kan det være
vi slipper for det rædsomste efterårsvejr alligevel.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 21:16

> næh, men det ligger jo ligesom i navnet: WiFI Sync ... ;)

Og iCloud sync går så ikke via WiFi? Eller hva' ;)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 21:24

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Og iCloud sync går så ikke via WiFi? Eller hva' ;)

aaaaand here we go .. 100 meter i flueknepperi ;)

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 13-10-11 21:18

On Thu, 13 Oct 2011 22:08:16 +0200, <Thomas von Hassel> wrote:

> jeg kan ikke finde en setting på iPhone ... kun en "start sync" knap ..
> indstillingen er i iTunes...

Det stemmer. Skal bare være nødvendig å slå på wifisync i
iTunes->iDings->Summary->Options.

Men du kan jo prøve å starte en manuell sync fra iTunes eller fra
iPhonen (trenger ikke være tilkoblet strøm for det). Samt sjekke at
begge enhetene er på samme nett.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 21:19

> jeg kan ikke finde en setting på iPhone ... kun en "start sync" knap ..
> indstillingen er i iTunes...

Indstillinger -> Generelt -> iTunes WiFi-synk.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 21:24

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Indstillinger -> Generelt -> iTunes WiFi-synk.

det er jo ikke en indstilling .. det er jo bare en "sync now" knap

/thomas

Fra : Steen

Dato : 14-10-11 15:04

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Indstillinger -> Generelt -> iTunes WiFi-synk.

Hmm...iTunes - Indstillinger - Generelt - ?
http://dl.dropbox.com/u/2576680/clip.tiff
--
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-11 15:30

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hmm...iTunes - Indstillinger - Generelt - ?
> http://dl.dropbox.com/u/2576680/clip.tiff

Når din iPhone er slutte til iTunes, går du ind under den på første
side, der på dansk hedder "Resume".
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 14-10-11 21:46

> Når din iPhone er slutte til iTunes, går du ind under den på første
> side, der på dansk hedder "Resume".

Sjov nok var sync-knappen ikke greyed-out da jeg netop nu havde kablet
min iPhone 3GS til min MacBook...og dermed kunne synce via Wifi (?).
Man har lissom ikke brug for at synce via wifi når man har sat kabet
mellem iPhone og MacBook...
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-10-11 08:45

> [...]
> lissom ikke brug for at synce via wifi når man har sat kabet mellem iPhone

Hvad den er sat til er underordnet ... den er jo sat til strøm, så
derfor virker det.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 22:38

> aaaaand here we go .. 100 meter i flueknepperi ;)

Det mindste du kan gøre når du klåwer dig, er da at gøre det ordentligt
;)

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 22:38

> det er jo ikke en indstilling .. det er jo bare en "sync now" knap

Lad mig gætte - du HAR allerede sat det op?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 22:42

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111013 <nospam0002+20111013@gmail.com> wrote:

> Lad mig gætte - du HAR allerede sat det op?

nej, jeg har ikke slået det til i iTunes .. så der er bare en "greyed
out" sync now knap

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 13-10-11 23:56

On Fri, 14 Oct 2011 00:31:19 +0200, <Henrik Münster> wrote:
> Men er det ikke lidt mærkeligt, at min iPhone dukker op i
> iTunes? Den er nemlig ikke sat til strøm, og det mente jeg da, den
> skulle være.

Bare for automatisk sync, men du har jo fordelen med at du kan sitte å
administrere innholdene på iDingsen uten at de er koblet til, og tvinge
igjennom en sync uten at de må være koblet til strømnettet eller
maskinen.

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-11 10:30

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> [...]
> administrere innholdene på iDingsen uten at de er koblet til, og tvinge
> igjennom en sync uten at de må være koblet til strømnettet eller

Ja, det er godt nok smart. Det havde jeg ikke forestillet mig. Jeg
vidste godt, den kunne synkronisere trådløst, men jeg anede ikke, den
ville dukke op i iTunes. Her har Apple altså ydet mere, end jeg havde
forventet. De skal jo også have ros, når de fortjener det
Men hvad er forskellen på, hvad den sync'er, når den er sat til
strøm, og når den ikke er? Er det ikke automatisk sync, min iPhone
laver?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 14-10-11 10:14

On Fri, 14 Oct 2011 10:56:21 +0200, <nospamtoMike [8000 C]> wrote:

> Kan man slippe af med aktier og vejr? De irriterer mig grusomt.

Ja, Innstillinger-Varsling.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:17

> [...]
> Det virker måske ikke med 3GS?
> Beskedcenter (eller hvad det hedder) følger åbenbart heller ikke med

Siri er vist også 4S only...

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 15:37

"nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> writes:

> Kan man slippe af med aktier og vejr? De irriterer mig grusomt.

Det ved jeg ikke. MÃ¥ske hvis du jailbreaker?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 15:38

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> Siri er vist også 4S only...

FUnktionaliteten hedder stemmestyring (Voice control) på min 3GS og har
vist været der hele tiden (så ingen Siri der). Siri forstår i øvrigt
Tysk til dem der har nemt ved dét.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-10-11 15:40

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Men hvad er forskellen på, hvad den sync'er, når den er sat til
> strøm, og når den ikke er? Er det ikke automatisk sync, min iPhone
> laver?

Den syncer vist ikke når den ikke er sat til strøm.

Det ser også ud til at sikkerhedskopiering kun sker hvis der er et kabel
imellem (ud fra noget eksperimenteirng i dag). Det ville jeg godt have
kørte en gang i timen som med Time Machine (som stadig er genialt).

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-11 09:46

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111014 <nospam0002+20111014@gmail.com> wrote:

> Den syncer vist ikke når den ikke er sat til strøm.

Jo, det kan den faktisk sagtens. Den begynder bare at synkronisere, når
man sætter et strømkabel til. På den måde kan man sætte en
synkronisering igang. Den gør det også uden strømkabel, men jeg ved godt
nok ikke, hvor tit.

<http://tidbits.com/article/12553>

> Det ser også ud til at sikkerhedskopiering kun sker hvis der er et kabel
> imellem (ud fra noget eksperimenteirng i dag). Det ville jeg godt have
> kørte en gang i timen som med Time Machine (som stadig er genialt).

Jeg har sat min iPhone og iPad til at synkronisere med iCloud. Det gør
de trådløst flere gange om dagen, men jeg ved godt nok ikke, hvor tit de
gør det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 18-10-11 11:13

> [...]
>
> Jeg har sat min iPhone og iPad til at synkronisere med iCloud. Det gør
> de trådløst flere gange om dagen, men jeg ved godt nok ikke, hvor tit de

PÃ¥ min iPhone 3GS er wifi sync knappen greyed out med mindre den er kablet
til min MacBook. Også ved opladning er knappen greyed out. Så når den er
kablet til MacBook kan jeg vælge at synce på den almindelige måde gennem
iTunes, eller wifi
--
Steen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-10-11 12:17

> [...]

> til min MacBook. Også ved opladning er knappen greyed out. Så når den er
> kablet til MacBook kan jeg vælge at synce på den almindelige måde gennem

Min 3GS'er syncer fint over wifi - både ved at man tvinger den manuelt
via iTunes eller på selve telefonen, og automatisk når den sættes i
husets speaker-dock.

Men det kræver at der sættes to flueben i iTunes.

Læs evt. denne artikel fra macworld + kommentarer

http://www.macworld.com/article/163060/2011/10/up_close_with_ios_5_wirel
ess_syncing_and_updating.html

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-10-11 13:16

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Min 3GS'er syncer fint over wifi

wireless sync er sammen med notification center de to
dagligdags-brugs-forbedringer jeg glæder mig over i iOS 5

plus at man nu kan "slide" tastaturet væk i sms-app, så man lettere kan
læse tråde.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 13:21

> [...]

> dagligdags-brugs-forbedringer jeg glæder mig over i iOS 5
>
> plus at man nu kan "slide" tastaturet væk i sms-app, så man lettere kan

jep, på en tæt 3. plads kommer iMessage ... når de fleste man kender og
sms'er med har iPhones så bliver det ligepludseligt meget billigt at
sende sms/mms til folk

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-10-11 16:18

> jep, på en tæt 3. plads kommer iMessage ... når de fleste man kender og
> sms'er med har iPhones så bliver det ligepludseligt meget billigt at
> sende sms/mms til folk

Bare synd at man ikke kan bruge iChat i den sammenhæng. Når nu facetime
kan gå fra OS X til iOS, hvorfor så ikke iMessage??

http://www.tipb.com/2011/06/12/imessage-facetime-ichat/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 17:49

> Bare synd at man ikke kan bruge iChat i den sammenhæng. Når nu facetime
> kan gå fra OS X til iOS, hvorfor så ikke iMessage??
>
> http://www.tipb.com/2011/06/12/imessage-facetime-ichat/

mon ikke det kommer ... ? på et tidspunkt tror jeg Apple laver en
"unification" på hhv. iChat, iMessage og FaceTime ..

/thomas

/thomas

Fra : Steen

Dato : 18-10-11 15:58

> [...]
> husets speaker-dock.
>
> Men det kræver at der sættes to flueben i iTunes.

NÃ¥erh....jeg havde overset et flueben!
Nu kører det, mange tak for hjælpen

--
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-11 12:22

> [...]

> til min MacBook. Også ved opladning er knappen greyed out. Så når den er
> kablet til MacBook kan jeg vælge at synce på den almindelige måde gennem

Har du sat hak ved, at din iPhone skal synkronisere over wi-fi? Det gør
man på resume-siden under din iPhone i iTunes. Din iPhone skal dukke op
i iTunes, ligesom når den er kablet, når den er på samme wi-fi som din
Mac.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 18-10-11 15:58

> [...]
> man på resume-siden under din iPhone i iTunes. Din iPhone skal dukke op
> i iTunes, ligesom når den er kablet, når den er på samme wi-fi som din

Ja jeg opdagede jeg havde overset et flueben, så nu kører wifi-sync helt
fint.
Tak for det
--
Steen

Fra : Kent

Dato : 18-10-11 15:51

Steen har bragt dette til os:

> [...]
> til min MacBook. Også ved opladning er knappen greyed out. Så når den er
> kablet til MacBook kan jeg vælge at synce på den almindelige måde gennem

Min er også "greyed out" indtil 3Gs er dukket op i iTunes på min
MacBook. Så kan jeg vælge "synkroniser nu" på iPhone også uden den er
tilsluttet til strøm.

Kent