MS Windows
briani 27239
Boote fra et PCI kort ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-10-11 12:39

Kan man ved hjælp af sådan et kort her
http://www.dataengros.dk/hardware/i_o-kort/pci-express/product-1436.htm
boote Windows 7 op fra dette ? vinder man noget ved det ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 13-10-11 12:52

On Thu, 13 Oct 2011 13:38:55 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>Kan man ved hjælp af sådan et kort her
>http://www.dataengros.dk/hardware/i_o-kort/pci-express/product-1436.htm
>boote Windows 7 op fra dette ?
Nej det skal du ikke regne med, ASUS nævner ikke at man kan, så det
kan man nok ikke.

>vinder man noget ved det ?
Ja, hastighed, hvis ellers ens harddiske kan følge med.

/Hans

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-10-11 12:59

Den 13-10-2011 13:38, Brian Vestergaard skrev:
> Kan man ved hjælp af sådan et kort her
> http://www.dataengros.dk/hardware/i_o-kort/pci-express/product-1436.htm
> boote Windows 7 op fra dette ?

Hvis din maskine kan boote fra USBenhed så formodentligt ja

> vinder man noget ved det ?
Hvis du har en USB-3 disk, så formodentligt ja

Har selv en asuseee som booter fortræffeligt fra en 8G USBnøgle.

//finn

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-10-11 13:19

Cykelsmeden tastede følgende:

> Hvis din maskine kan boote fra USBenhed så formodentligt ja

> Hvis du har en USB-3 disk, så formodentligt ja

Hovsa... jeg vil bruge det interne SATA600 til at boote fra

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-10-11 17:51

Den 13-10-2011 14:19, Brian Vestergaard skrev:

> Hovsa... jeg vil bruge det interne SATA600 til at boote fra

Hm. - så forstår jeg ikke spørgsmålet!

Linken henviser til et pci->usb3 kort.

//finn

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-10-11 17:56

Cykelsmeden skrev:

>Linken henviser til et pci->usb3 kort.

Her henviser det til et kombineret usb3 og sata600 kort

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-10-11 20:20

Den 13-10-2011 18:55, Ivan V. Klattrup skrev:

> Her henviser det til et kombineret usb3 og sata600 kort

Sorry!
- er lige opereret i øjet ;( forhåbentligt bliver det bedre.

//finn