MS Windows
briani 27239
Problemer med Dual boot XP & Win 7
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-11 06:38

Har lige testet min pc (XP) med Windows 7 Enterprise 90-day Trial
hvor den lavede en dual boot option i opstart, hvor jeg lagde Win 7
på E drevet (110 GB)

Brød mig ikke om Win 7, så jeg formaterede E:\, anede nok at den
stadig vil komme med dual boot i opstart, hvad den gjorde, så jeg
tog den gamle boot.ini.backup fra mappen C:\Windows\pss og
kopierede den til C:\

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect

Er der andet man skal ændre for at få en normal XP boot igen ?

Mvh Kim

Fra : Edmund

Dato : 13-10-11 07:25

Den 13-10-2011 07:38, Kim skrev:

> Er der andet man skal ændre for at få en normal XP boot igen ?

måske dette kan bruges
http://forums.techarena.in/operating-systems/1138060.htm

eller
EasyBCD