iOS5 på iPhone4
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 13:01

Nogen erfaringer med hastigheden på en iPhone 4?

Kan man gå tilbage til iOS4, hvis man får lyst?

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 13:37

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Nogen erfaringer med hastigheden på en iPhone 4?

kører fint her ..

> Kan man gå tilbage til iOS4, hvis man får lyst?

ikke nemt ..

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 13:57

> kører fint her ..

> ikke nemt ..

Tak. Hvis det kører, er der ingen grund til at gå tilbage.

- Mikael

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 15:21

> Tak. Hvis det kører, er der ingen grund til at gå tilbage.

Jeg har heller ikke bemærket nogen nedgang i hastighed på min iPhone 4.
Det kører som smør i olie.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 15:58

> Jeg har heller ikke bemærket nogen nedgang i hastighed på min iPhone 4.
> Det kører som smør i olie.

Lækkert, er halvvejs i installeringen...

- Mikael

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 16:31

OK, jeg satte flueben ved sync apps, og det lader til at virke fint. I hvert
fald er side 1 tilbage som den plejer.
Men det tager en krig med +200 apps...
- de fylder ikke engang 9 GB ?

Til gengæld er det super smart, at man kan bruge telefonen, mens den syncer.

- Mikael

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-10-11 16:19

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Jeg har heller ikke bemærket nogen nedgang i hastighed på min iPhone 4.
> Det kører som smør i olie.

Samme opfattelse herfra. Jeg frygtede det værste men jeg synes det
kører ok, eller endda bedre end før. Jeg synes fx at kameraet er blevet
langt hurtigere til at vågne - det duer jo ikke når man er hele og halve
timer om at få taget et billede.

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 16:26

Men træls, at alle apps ikke bare bliver lagt tilbage, hvor de lå. Øv!
Er lidt spændt på, om jeg gør det rigtigt...

- Mikael

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 20:30

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Men træls, at alle apps ikke bare bliver lagt tilbage, hvor de lå. Øv!
> Er lidt spændt på, om jeg gør det rigtigt...

Mine ligger da, hvor de altid har ligget. Bortset fra, at der jo kom
nogle nye apps i form af Bladkiosk, Påmindelser og Videoer. Da der kun
var plads til den første på side 1, blev de to andre lagt på side 2, og
de andre sider rykket en side tilbage.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-10-11 07:25

> [...]
> nogle nye apps i form af Bladkiosk, Påmindelser og Videoer. Da der kun
> var plads til den første på side 1, blev de to andre lagt på side 2, og

Fuldstændigt det samme her - 5 kører som smurt, og er om muligt endnu
lækrere på min iPad
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : jagge

Dato : 14-10-11 07:49

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Men træls, at alle apps ikke bare bliver lagt tilbage, hvor de lå. Øv!
> Er lidt spændt på, om jeg gør det rigtigt...

Mit flippede også meget rundt.

MVH

Jakob