MS Windows
briani 27239
Hvor finder man en driver ??
Fra : pm

Dato : 12-10-11 17:46

Jeg har en usbscanner Medion eller Zolid som der står på apparatet
Der var sikkert en driver med ved købet, men den er bortkommet
Jeg har søgt på nettet og fundet et par....... men der kræver man mønt

Syns eller godt man kan finde drivere på nettet til gratis download

Spørgsmålet er om nogen kender et sted hvor den kan hentes, eller
er bekendt med et program der kan styre enheden. I så fald twainkompatibel,
en oplysning jeg er stødt på under min søgen. Men der oplyses ikke hvilket
program.
Er der mon hjælp at hente her ??

PM

Fra : Max

Dato : 12-10-11 17:53

Hej

> Er der mon hjælp at hente her ??

Har du prøvet http://www.medion.com/dk/service/download/driver.php

Max

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-10-11 19:00

pm skrev den 12-10-2011:
> Jeg har en usbscanner Medion eller Zolid som der står på apparatet
> Der var sikkert en driver med ved købet, men den er bortkommet
> Jeg har søgt på nettet og fundet et par....... men der kræver man mønt

Har du prøvet hos Solid / Unisupport
www.unisupport.net

Hvis den er over 3 år er der en mlighed for at spørge her
www.unisupport.net/?product/index/ipn/316

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : pm

Dato : 12-10-11 21:27

ca 1000 tak for responsen
Fandt produktet men firmaet siger "Det er ikke muligt at downloade eller få
tilsendt drivere til produktet
via unisupport.net. Disse drivere er operativ system standard og følger med
fra leverandør af systemet"
Har skrevet til dem...venter på svaret
Og MANGE tak for jeres ulejlighed..jeg har søgt på Zolid, hvor jeg intet
fandt
MEN.... da jeg fik produktet gravet frem, vendte jeg bunden i vejret på det
og fandt Unisupport.
Det var ikke sket uden jeres hjælp..... tak igen
PM

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-10-11 22:30

pm skrev den 12-10-2011:
> [...]
> tilsendt drivere til produktet
> via unisupport.net. Disse drivere er operativ system standard og følger med

Jeg har en Zolid USB kortlæser som virker fint med XP og Vista, men i
Win 7 blev den registreret som et eller andet infrarød, indtil jeg fik
installeret SP1 så fandt den den rette USB driver.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Edmund

Dato : 13-10-11 02:18

Den 12-10-2011 18:45, pm skrev:

> [...]
> en oplysning jeg er stødt på under min søgen. Men der oplyses ikke hvilket

Skriver Windows at den ikke kan finde driver, når du sætter den til.

Hvis ja, har du så klikket på søg driver online.

Hvis nej, har du så set om scanner er tilstede i f.eks Paint.

--
Mvh Edmund