iOS 5 er kommet
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-11 18:12

Nu er iOS 5 klar til download. Så mangler vi bare Mac OS X 10.7.2 og
iCloud.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-11 18:29

> Nu er iOS 5 klar til download. Så mangler vi bare Mac OS X 10.7.2 og
> iCloud.

den er ved at installere her .. 10.7.2 altså .

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-11 18:43

> den er ved at installere her .. 10.7.2 altså.

Nu er den også dukket op her. Jeg havde lige kørt softwareopdatering, da
jeg skrev, og der var ikke noget. Så prøvede jeg lidt senere, og Viola:
Der var den. Den er ikke helt lille. 435,5 MB plus en opdatering til
Lion-gendannelse på 452,5 MB. Det er næsten 900 MB. Min iPad er ved at
hente iOS 5 på 716,1 MB, og når jeg sætter min iPhone til, skal den
garanteret hente yderligere en version af iOS 5, hvis jeg kender den
ret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-11 18:59

> [...]
> hente iOS 5 på 716,1 MB, og når jeg sætter min iPhone til, skal den
> garanteret hente yderligere en version af iOS 5, hvis jeg kender den

Jeg vil slet ikke tænke på hvor bøvlet det må være for dem der ikke har
> 5Mbit/sek bredbånd ....

/thomas

Fra : Palle

Dato : 12-10-11 20:57

On 2011-10-12 17:43:03 +0000, Henrik Münster said:

> [...]
> hente iOS 5 på 716,1 MB, og når jeg sætter min iPhone til, skal den
> garanteret hente yderligere en version af iOS 5, hvis jeg kender den

Der er lukket og slukket…. Kan ikke få forbindelse. Mon man ryger i kø

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-11 21:07

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> Der er lukket og slukket…. Kan ikke få forbindelse. Mon man ryger i kø

det bedste råd er vist at vente ... det løber ingen vejne og i morgen er
der mere plads på internettet ...

<http://www.akamai.com/html/technology/dataviz1.html>

/thomas

Fra : Palle

Dato : 12-10-11 22:22

On 2011-10-12 20:07:11 +0000, Thomas von Hassel said:

> det bedste råd er vist at vente ... det løber ingen vejne og i morgen er
> der mere plads på internettet ...

Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates… Men iPhone updaten
går i dammen gang på gang.

http://usenet.ducktrucks.dk/dk.edb.mac/ios.jpg

Jeg savner steve

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-10-11 22:30

On 2011-10-12 21:21:40 +0000, Palle <nospam@nospam.dk> said:

> Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates… Men iPhone updaten
> går i dammen gang på gang.
>
> http://usenet.ducktrucks.dk/dk.edb.mac/ios.jpg
>
> Jeg savner steve

Det tog ca. 3 timer for at updatere Lion og til IOS 5 men det kørte
upåklageligt. Det tog lang tid for at gendanne min iPhone fra backup
med alle apps, billeder og musik.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Kent

Dato : 12-10-11 23:14

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates… Men iPhone updaten
> [...]

Præcis samme besked jeg får (3Gs)

--
Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 04:15

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates. Men iPhone updaten
> [...]

Den får jeg også, bare på dansk. iPhone-gendannelse mislykkedes pga. en
intern fejl. Prøv at vælge at gendanne iPhone. Så virker det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 13-10-11 04:43

> Den får jeg også, bare på dansk. iPhone-gendannelse mislykkedes pga. en
> intern fejl. Prøv at vælge at gendanne iPhone. Så virker det.

Når jeg vælger gendan så får jeg samme fejl.

--
Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-11 05:07

Kent <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Når jeg vælger gendan så får jeg samme fejl.

Det var da uheldigt. Nu er min iPhone 4 stadig ved at overføre
programmer, så jeg kan ikke helt love dig, at det virker, men fejlen
dukkede ikke op, da jeg prøvede at gendanne. I fejlmeddelelsen er der jo
et link til en side, hvor Apple foreslår nogle løsninger. Har du set på
den? Det er noget med at opgradere al software til det nyeste, fjerne
andre USB-enheder og evt. genstarte computeren.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erling

Dato : 13-10-11 07:40

Den 13-10-2011 05:43, Kent skrev:

> Når jeg vælger gendan så får jeg samme fejl.

Jeg fik også fejl her under gendan, både på Ipad og Iphone.
Kørte så Itunes som administrator, og så lykkedes det.
/Erling

Fra : Steen

Dato : 13-10-11 11:21

Erling <gamleozzie@virkerikke.eu> wrote:

> Jeg fik også fejl her under gendan, både på Ipad og Iphone.
> Kørte så Itunes som administrator, og så lykkedes det.
> /Erling

Det tog 4 timer at opdatere min MacBook i gået aftes.
Her til morgen opdaterede jeg min iPad i en ruf, og min iPhone 3GS
opdaterer også fint i øjeblikket. Det tager lidt til med at genindlæse
fotos, men umiddelbart opdaterer min iPhone altså upåklageligt
--
Steen

Fra : Kent

Dato : 13-10-11 19:54

Kent tastede følgende:

> Når jeg vælger gendan så får jeg samme fejl.

Det har åbenbart været travlhed på nettet.

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 07:16

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates… Men iPhone updaten
> går i dammen gang på gang.
>
> http://usenet.ducktrucks.dk/dk.edb.mac/ios.jpg

Det er fordi deres aktiveringsservere er overbelastet ..

> Jeg savner steve

Steve eller ej, det havde været det samme ...

/thomas

Fra : Palle

Dato : 13-10-11 18:05

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 12-10-11 23:18

Palle <nospam@nospam.dk> writes:

> Det lykkedes nu alligevel at hente de mange updates… Men iPhone
> updaten går i dammen gang på gang.
>
> http://usenet.ducktrucks.dk/dk.edb.mac/ios.jpg

Det gør min 3GS'er også. Nå, det kan være det bliver bedre i morgen.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-11 21:07

On Wed, 12 Oct 2011 19:12:05 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik
Münster) wrote:

>Nu er iOS 5 klar til download. Så mangler vi bare Mac OS X 10.7.2 og
>iCloud.

Fik min MacBook og iPod opdateret men hvad sker der når jeg opdaterer
min iPad2.

Ved starten af opdateringen står der at den vil slette alle programmer
på iPad'en og så bliver jeg usikker, for hvad med alle de programmer
som børnene har fået installeret vil de blive slettet/nulstillet ved
denne opdatering. Hvis det er tilfældet så tør jeg ikke jeg bliver
slagtet, brændt på bålet eller hængt og det er lidt for tidligt i mit
liv.

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-11 21:09

allan <> wrote:

> [...]
> denne opdatering. Hvis det er tilfældet så tør jeg ikke jeg bliver
> slagtet, brændt på bålet eller hængt og det er lidt for tidligt i mit

Den tager jo en backup hver gang du syncer .. så med mindre du opdaterer
fra en maskine som den ikke er syncet med i forvejen så bliver at
restored efter opdatering

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-11 08:17

On Thu, 13 Oct 2011 22:09:14 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Den tager jo en backup hver gang du syncer .. så med mindre du opdaterer
>fra en maskine som den ikke er syncet med i forvejen så bliver at
>restored efter opdatering
>
>/thomas

OK, jeg tør ikke !

Jeg har skiftet computer og har kopieret iTunes biblioteket til den
nye computer.

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-11 08:49

allan <> wrote:

> OK, jeg tør ikke !
>
> Jeg har skiftet computer og har kopieret iTunes biblioteket til den
> nye computer.

Når du sætter den til, syncer du så musik og andet fra iTunes til
enheden ? hvis den gør det, så tror jeg ikke der er noget at være bange
for.

/thomas