IOS5?
Fra : -=JF=-

Dato : 12-10-11 13:18

Var der ikke tale om at IOS5 ville blive frigivet i dag?

--
Mvh. John

Fra : Andreas M.

Dato : 12-10-11 13:23

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:
> Var der ikke tale om at IOS5 ville blive frigivet i dag?

Jo, men Apple ligger på USA's vestkyst, de skal lige vågne først ;) Hvis
det går som det plejer kommer den ved 19-tiden dansk tid.

--
Andreas M.

Fra : -=JF=-

Dato : 12-10-11 13:50

On 2011-10-12 12:23:07 +0000, Andreas M. said:

> Jo, men Apple ligger på USA's vestkyst, de skal lige vågne først ;) Hvis
> det går som det plejer kommer den ved 19-tiden dansk tid.

De sovetryner kan vi virkelig ikke gå og vente på Jeg vil ha' min
iCloud - Nu! )

Tak for indo!

--
Mvh. John

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 12-10-11 13:57

On 12/10/11 14.49, -=JF=- wrote:

> De sovetryner kan vi virkelig ikke gå og vente på Jeg vil ha' min
> iCloud - Nu! )
>
> Tak for indo!

Jeg er glad for sykronisering af bookmarks i iCloud. Til mail, kalender
og adressebog bruger jeg stadig google - ærgeligt at man ikke kan
benytte sin egen mailadresse til at sende fra, men at man skal have en
@me.com adresse.

Mvh Jonas

Fra : -=JF=-

Dato : 12-10-11 15:46

On 2011-10-12 12:56:36 +0000, Jonas Bo Jalling said:

> [...]
> og adressebog bruger jeg stadig google - ærgeligt at man ikke kan
> benytte sin egen mailadresse til at sende fra, men at man skal have en

Jeg bruger Exchange til min firmamail, og Gmail til privaten - så lige
med mail, kalender og aftaler ser jeg ingen gevinst i iCloud.
Jeg er mere spændt på funktionen med at lægge musikken i skyen, og have
adgang til den fra hvorsomhelst.

--
Mvh. John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-11 13:47

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:

> Var der ikke tale om at IOS5 ville blive frigivet i dag?

tålmodighed er en dyd ... Nu er amerikanerne jo knapt nok stået op :)

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 12-10-11 13:53

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:
> Var der ikke tale om at IOS5 ville blive frigivet i dag?

Jo, sandsynligvis i aften klokken 19.

H.