Den anden side af Steve Jobs
Fra : /john

Dato : 10-10-11 15:59

Dr Jekyll, mr Hyde?

"Midt i den globale tsunami af neokrologer og mindeord om det kreative geni
og succesrige forretningsmand Steve Jobs, drypper internetsitet Gawker noget
malurt i bægeret. I artiklen her gennemgår de nogle velkendte og lidet
flatterende sider af Apples administrerende direktør, der ifølge forfatteren
har opbygget et intimiderende og lukket forretningsimperium, der truer
ansatte til loyalitet og tavshed. Og Jobs kunne være en i særklasse
ubehagelig og nådesløs chef over for ansatte han ikke værdsatte":

http://www.information.dk/281584

/john

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-11 16:30

"/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
> ansatte til loyalitet og tavshed. Og Jobs kunne være en i særklasse
> ubehagelig og nådesløs chef over for ansatte han ikke værdsatte":

1: Gawker er sladder tabliod på linie med BT og ekstra bladet
2: Jobs har alle dage været kendt som en kompomisløs leder så at der er
nogen der ikke kunne arbejde under hans "styre" er ikke nyt

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-11 22:02

Thomas von Hassel wrote:

> 1: Gawker er sladder tabliod på linie med BT og ekstra bladet
> 2: Jobs har alle dage været kendt som en kompomisløs leder så at der er
> nogen der ikke kunne arbejde under hans "styre" er ikke nyt

Karsten Aaens kommentar siger faktisk det hele. - Vidste i øvrigt ikke,
han er Mac bruger.

"Og hvad med Microsoft eller Google eller EA; her går der også diverse
rygter om at hvis man ikke er loyal overfor virksomheden er det ud. Og
sådan er det sådan set også i Danmark. Som ansat i en virksomhed, enten
offentligt eller privat, har man i DK altså også en loyalitet ifht.
virksomheden. Og hvis man ikke opfører sig sådan, er det såmænd også ud.

I Politiken i dag er der en klumme, som handler om at Apple rent faktisk
spørger de ansatte om hvad de synes er irriterende, eller godt, ved
deres produkter, f.eks. iPhone4, eller iPad2. Præcist det samme gør
Toyota når de laver biler…
# 8. oktober 2011 kl. 21:21"

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-11 22:05

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> [...]
> offentligt eller privat, har man i DK altså også en loyalitet ifht.
> virksomheden. Og hvis man ikke opfører sig sådan, er det såmænd også ud.

Det kommer åbenbart som et stort chock for mange ....

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-11 22:43

Thomas von Hassel wrote:

> Det kommer åbenbart som et stort chock for mange ....

At Karsten Aaen er Mac bruger - eller hans kommentar.? - Jeg hørte i
øvrigt i radioen i forgårs, at hele den nye regering fik udleveret
iPhones samtidig med, de blev overtog deres ministerier. - Så det er
åbenbart ikke alle steder, der skal spares.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-11 07:13

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> At Karsten Aaen er Mac bruger - eller hans kommentar.?

loyalitet og hvordan man "indordner sig" i den virksomhed man arbejder
i/for

>- Jeg hørte i
> øvrigt i radioen i forgårs, at hele den nye regering fik udleveret
> iPhones samtidig med, de blev overtog deres ministerier. - Så det er
> åbenbart ikke alle steder, der skal spares.

Det handler jo om at have det rigtige værktøj .. en god professionel
boremaskine koster også mere end en du kan få i Harald Nyborg ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:55

> [...]
> iPhones samtidig med, de blev overtog deres ministerier. - SÃ¥ det er
> åbenbart ikke alle steder, der skal spares.

Den Røde ideologi er vist generelt bygget på "Nogle er mere 'lige' end
andre"? (:

H.

Fra : Snorre Berg

Dato : 11-10-11 06:32

Den 10.10.11 23.05, skrev Thomas von Hassel:

> Det kommer åbenbart som et stort chock for mange ....
>

> /thomas
Ja, i sær for dem som må ut.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-10-11 22:35

On 2011-10-10 23:02:14 +0200, Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> said:

> "Og hvad med Microsoft eller Google eller EA; her går der også divers e
> rygter om at hvis man ikke er loyal overfor virksomheden er det ud.

Tjek denne her - http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-11 23:05

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tjek denne her - http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

Virkelig en klassiker fra Mr. Steve Monkey Jump Balmer. - Jeg har
hele seancen liggende på en pt. inaktiv 10k disk. - Utroligt manden ikke
får et hjerteslag..-))

mvh. Erik Richard

Fra : Snorre Berg

Dato : 11-10-11 06:38

Den 11.10.11 00.05, skrev Erik Richard Sørensen:

> Virkelig en klassiker fra Mr. Steve Monkey Jump Balmer. - Jeg har
> hele seancen liggende på en pt. inaktiv 10k disk. - Utroligt manden ikke
> får et hjerteslag..-))
>
> mvh. Erik Richard

Hvis lanseringer av storheter er de eneste anledninger mannen har til å
få trent litt, så ser jeg ingen grunn til at Balmer skulle få trening
nok til å forebygge slike komplikasjoner.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-10-11 16:30

"/john" <nn@ok> writes:

> http://www.information.dk/281584

Det er Gawker. Mon ikke det er lidt gammelt nag der kan blive luftet?

Fra : /john

Dato : 10-10-11 16:50

""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20111010" <nospam0002+20111010@gmail.com> skrev
i meddelelsen

> Det er Gawker

Næh - det er Jobs.

Der er en syndflod af lignende (og større) artikler over hele internettet.

> Mon ikke det er lidt gammelt nag der kan blive luftet?

Uden tvivl!

Man bli'r næppe så stor som Jobs uden at træde på rigtig mange ligtorne i
forløbet, og Jobs var uden tvivl en hård nyser :)

/john

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-11 17:02

"/john" <nn@ok> wrote:

> ""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20111010" <nospam0002+20111010@gmail.com> skrev
> i meddelelsen

Gawker ejer Gizmodo, Gizmodo betalte for at få fat i den stjålne iPhone
4 prototype sidste år og er nu og i al evighed bandlyst fra f.eks.
produkt lanceringer og andre presse ting.

/thomas

Fra : /john

Dato : 10-10-11 17:27

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Gawker ejer Gizmodo, Gizmodo betalte for at få fat i den stjålne iPhone
> 4 prototype sidste år og er nu og i al evighed bandlyst fra f.eks.
> produkt lanceringer og andre presse ting.

Hvilket blot bekræfter, at Jobs (blandt meget andet) var en dygtig (og
derfor) kompromisløs, benhård købmand.

Mere om personen:

"He is a very complex guy. As one can see from his public performances, the
thing that strikes people most is how charming he can be, when he is willing
to be. His co-workers experience that every day. This contrast has become
famous under the name of "hero/shithead roller-coaster." That term was
coined at NeXT to describe how a given employee could switch from being
called a "bozo" whose work was "worthless shit," work real hard to improve
it, then hear he was a "genius." This had the ability to drive some people
nuts. Those that could stand it still work for Steve":

http://allaboutstevejobs.com/being/3-work/3-work.html

Der er koldt på toppen, og intet af det jeg har læst indtil nu, har
overrasket mig.

/john

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 10-10-11 22:15

/john wrote:

> [...]
>
> Man bli'r næppe så stor som Jobs uden at træde på rigtig mange ligtorne
> i forløbet, og Jobs var uden tvivl en hård nyser :)

Mon ikke det er "De er sure, sagde ræven om rønnebærrene, den kunne ikke
nå dem..." - Altså ren og skær misundelse. Og nu han er død, mener
diverse hajer, at de kan tillade sig alt. - Lidt sund skepsis overfor
det, der står på den slags sites, vil nok være gavnligt.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-11 22:25

> [...]

> diverse hajer, at de kan tillade sig alt. - Lidt sund skepsis overfor
> det, der står på den slags sites, vil nok være gavnligt.

så har du sikkert også set denne:

<http://www.loopinsight.com/2011/10/07/richard-m-stallman-on-steve-im-no
t-glad-hes-dead-but-im-glad-hes-gone/>

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-11 22:51

Thomas von Hassel wrote:

> så har du sikkert også set denne:
>
> <http://www.loopinsight.com/2011/10/07/richard-m-stallman-on-steve-im-no
> t-glad-hes-dead-but-im-glad-hes-gone/>

Ikke på loopinsight, men den florerer lystigt rundt i de engelske
grupper. - Havde det været her i landet, ville den gode mr. Stallman
være blevet spærret inde forlængst som værende splitterravende gal...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-11 07:13

> [...]

> grupper. - Havde det været her i landet, ville den gode mr. Stallman
> være blevet spærret inde forlængst som værende splitterravende gal...

Der er en video hvor han sidder og spiser noget han piller ud af hans
fødder ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:55

> Der er en video hvor han sidder og spiser noget han piller ud af hans
> fødder ...
>
> /thomas

Link til video?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-11 11:48

<Henrik> wrote:

> Link til video?

<http://twitter.com/#!/gruber/status/123513663880560640>

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 16:16

> <http://twitter.com/#!/gruber/status/123513663880560640>
>
> /thomas

Tak (:

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-10-11 17:42

"/john" <nn@ok> writes:

> Næh - det er Jobs.

Ikke det sted som Information linker til.

> [...]
>
> Man bli'r næppe så stor som Jobs uden at træde på rigtig mange
> ligtorne i forløbet, og Jobs var uden tvivl en hård nyser :)

For nyligt spurgte han pænt det lokale byråd om de måtte bygge en ny
kontorbygning. Han fik da også lige ud mellem sidebenene at hvis de
ikke fik det som de ville have, så kunne de da finde et andet sted at
være. En - efter min mening - unødvendig klar udmelding.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-10-11 19:23

On 2011-10-10 18:41:55 +0200, nospam0002+20111010@gmail.com (Thorbjørn
Ravn Andersen, 20111010) said:

> Han fik da også lige ud mellem sidebenene at hvis de
> ikke fik det som de ville have, så kunne de da finde et andet sted at
> være. En - efter min mening - unødvendig klar udmelding.

Den metode praktiseres også af store danske virksomhedder, og de får
det som de vil ha' det.

Fra : Lyrik

Dato : 10-10-11 23:04

Den 10/10/11 18.41, Thorbjørn Ravn Andersen, 20111010 skrev:

> [...]
> ikke fik det som de ville have, så kunne de da finde et andet sted at
> være. En - efter min mening - unødvendig klar udmelding.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg har gennemset en video af hele mødet, ved en tidligere lejlighed.
Byrådet i Cupertino ser sjovt nok ud til at bestå af kinesere!
Et par af dem var ude med snøren og kom med forslag som at Apple skulle
give hele byen Wifi gratis! Og så blev der joket, men det var
kineserpinligt!

Steve jobs rullede de grandiose planer ud for et nyt hovedkvarter på det
område som HP tidligere havde været berømt for at have, men som de
forlængst var flyttet fra. En ny storhedstid for Cupertino på det gamle
HP areal hvor Jobs havde leget som barn og beundret HP.
Kinesersvaret var-hvad nu hvis vi ikke giver tilladelse, sagt af en
kvindelig byrådstosse.

Steve Jobs svarede beskedent at så måtte de jo finde et andet sted at
lægge hovedkvarteret, selv om det var ærgerligt.
Dette fik borgmesteren til skyndsomst at glatte ud og smile indbydende
til Jobs. Byrødderne spurgte til hvor mange arbejdspladser der ville
blive tale om og Steve kunne aanslå omkring 12.000, i hvert fald samme
besætning som lige nu var ansat i de andre afdelinger.

Jeg kan bevidne at Steve Jobs opførte sig som en respektfuld borger
foran et byråd. på samme måde som ethvert andet menneske ville have mødt
sit eget byråd.

Så du har tvistet det mere end det kunne holde til Thorbjørn.))

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 08:45

Hej,

> Byrådet i Cupertino ser sjovt nok ud til at bestå af kinesere!
> kineserpinligt!
> Kinesersvaret var-hvad nu hvis vi ikke giver tilladelse, sagt af en
> kvindelig byrådstosse.

Det var da utroligt så meget du har imod "kinesere".

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Lyrik

Dato : 11-10-11 09:29

Den 11/10/11 09.45, Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Det var da utroligt så meget du har imod "kinesere".

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Og hvad kan tankepolitiet så få ud af det?

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 09:54

Hej,

> Og hvad kan tankepolitiet så få ud af det?

Ja, gad vide, hvad du kan få ud af det.

Fra : Lyrik

Dato : 11-10-11 11:23

Den 11/10/11 10.53, Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Ja, gad vide, hvad du kan få ud af det.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Når de "elsker og respekterer" din altid politiske- og pædagogisk
korrekte facon på dit arbejde og hjemme i familien, sker det så af og
til at de "helt umotiveret" kaster op på gulvet?

Og sker det så at du foreslår dem at gå til læge med den åbenlyst
dårlige mave?

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 15:37

Hej,

> til at de "helt umotiveret" kaster op på gulvet?

Klaphat.

Fra : Lyrik

Dato : 11-10-11 17:00

Den 11/10/11 16.37, Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Klaphat.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Var det alt det du kunne svinge dig op til?

DET ER UKORREKT AT VÆRE KORREKT!

Et menneske består af følelser og hjerne.
Hjernen er garant for "kloge beslutninger", men følelserne er garant for
at bringe uorden i alt det korrekt kalkulerede.

Hvis man lever med andre mennesker og man aldrig viser "uoverlagte"
følelser.
SÃ¥ vil man ikke blive betragtet som et "rigtigt menneske"

Der var engang et foredrag der hed:"Hvordan man får herredømme over sine
følelser?"

Svaret er:"Det får man ikke!" Med følgende follow-up:"Hvis du får
herredømme over dine følelser så er du psykopat!"

Det gælder om ikke at få herredømme over sine følelser, men lade
følelserne spille sammen med tanken.
Tanken styrer, men af og til skal følelserne overtrumfe tanken.

Kærlighed er en følelse. Hvis den kun ligger i tanken, så er det ikke
ægte kærlighed.
Om kærligheden ved vi at den er det stærkeste vi har. Altså er det
stærkeste vi besidder-en følelse.

Vis nogen af dem-!
MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 17:55

Hej,

> Vis nogen af dem-!

Det er da interessant at du udtrykker din altomfavnende kærlighed ved at
kalde en person født og opvokset i USA for en "kineserpinlig" "kineser"
med "kinesersvar"... men det er vel ikke særligt relevant for denne gruppe.

Fra : Lyrik

Dato : 12-10-11 06:19

Den 11/10/11 18.54, Jens Kristian Søgaard skrev:
> [...]
> med "kinesersvar"... men det er vel ikke særligt relevant for denne gruppe.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er mere interessant hvordan du er totalt hjernevasket til at være
total-fanatisk omkring politisk korrekthed.
Det er danskerpinligt!
Ligesom du ved at DKP's medlemmer i Danmark var de mest hjernevaskede
regeltro kommunister i hele verden. Og de danske DDR tilhængere var de
mest vedholdende og fanatiske i hele verden.
Virkelig danskerpinligt!
Eller de overdrevne vejbump, designet til at hævne sig på passerende
bilister ved at ødelægge deres biler! Danskerpinligt!
Eller vej-cikanerne der er udformet med det hemmelige ønske at trafikken
skal gå totalt i stå, eller folk køre frontalt sammen. Kun i Danmark!!
Regelknepperne de danskerpinlige!

Ser du jeg kan tillade mig at gøre observationer omkring hvordan
kulturelt ophav giver pinlige episoder langt efter at folk går for at
være integrerede i en ny tilflytterkultur.

Det kan jeg fordi jeg ikke indeholder skyggen af forskelsbehandling! Men
der er så mange krampagtige klasseforestillinger i dig at du har brug
for en stærk PC-kæp for at holde dig i ave!

MvH
Jens

Fra : Snorre Berg

Dato : 12-10-11 07:13

Den 12.10.2011 07:18, skreiv Lyrik:
> [...]
> Eller vej-cikanerne der er udformet med det hemmelige ønske at trafikken
> skal gå totalt i stå, eller folk køre frontalt sammen. Kun i Danmark!!

Nei da, slikt finnes vitterlig i andre land også. Muligens er det mer
fremtredende i Skandinavia enn andre steder.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-11 09:39

Hej,

> [...]
> der er så mange krampagtige klasseforestillinger i dig at du har brug
> for en stærk PC-kæp for at holde dig i ave!

Ja, det står da lysende klart for alle at du er fri for enhver fordom...

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 10:53

> [...]
> der er så mange krampagtige klasseforestillinger i dig at du har brug
> for en stærk PC-kæp for at holde dig i ave!

Jens, tag nu dine piller...
Og/eller smut hen i dk.snak.mudderkastning

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-11 19:31

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Var det alt det du kunne svinge dig op til?

Det er vist alt og mere end du fortjener ..

/thomas

Fra : Esben

Dato : 12-10-11 10:58

> Det er vist alt og mere end du fortjener ..

___________________________
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-10-11 10:40

> til at de "helt umotiveret" kaster op på gulvet?
>
> Og sker det så at du foreslår dem at gå til læge med den åbenlyst
> dårlige mave?

Børnehave!

- Mikael

Fra : Snorre Berg

Dato : 14-10-11 07:40

Den 13.10.2011 11:39, skreiv nospamtoMike [8000 C]:

Børnemave ? ;)

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 11-10-11 12:08

Et glimrende eksempel på, at sladder og hvad nogen har læst på internettet
eller i avisen, ikke nødvendigvis har nogen som helst sandhedsværdi.

Thorbjørn kommer til et resultat, Lyrik til et andet. Jeg er måske
tilbøjelig til at tro på ham, der har set en film...

Der er altid 1000 historier om kendte mennesker/chefer - nogen indeholder en
smule sandhed, det meste er sladder. Problemet er bl.a. at når en historie
fortælles videre, bliver den ændret i.f.t. hvad fortælleren lige da synes er
opportunt. Desuden er vores hukommelse elendig...

- Mikael

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:55

> [...]
>
> Så du har tvistet det mere end det kunne holde til Thorbjørn.))

Et link til videoen?

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-11 10:55

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111010 <nospam0002+20111010@gmail.com> wrote:

> [...]
> ikke fik det som de ville have, så kunne de da finde et andet sted at
> være. En - efter min mening - unødvendig klar udmelding.

Link til din kilde for Info?

H.

Fra : Snorre Berg

Dato : 10-10-11 18:44

Den 10.10.11 16.59, skrev /john:
> [...]
> forretningsimperium, der truer ansatte til loyalitet og tavshed. Og Jobs
> kunne være en i særklasse ubehagelig og nådesløs chef over for ansatte

Visa om de fattige, underbetalte og undertrykte kinesiske arbeiderne er
sunget til det kjedsommelige. Siden Acer og en drøss andre merker bygges
på de samme fabrikkene får de liksom ikke noe moralsk overtak over Apple
av denne grunn.

Det verste er historiene om hemmelighetskremmeriet og raidingen av
redaksjoner og privatpersoner etter lekkasjer. Stengningen av Think
Secret var en av dem.

Despotisme var visstnok en av karaktertrekkene til Jobs. Det har sine
sider, men det gav resultater. Microsoft hadde et team i arbeid i seks
måneder med å «videreutvikle» Start-menyen i Windows. Der var det ingen
despot som skar gjennom og fattet den riktige beslutning. Kanskje det
kommer i Windows 8 eller 9?

Det mest idealistiske og politisk korrekte skal visstnok være å jobbe på
en sjølbygd rigg med Linux. Forhåpentligvis uten å måtte bruke deler som
har vært innom arbeidsleire i Kina.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-11 18:50

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det mest idealistiske og politisk korrekte skal visstnok være å jobbe på
> en sjølbygd rigg med Linux. Forhåpentligvis uten å måtte bruke deler som

good luck ... :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-10-11 20:38

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> Den metode praktiseres også af store danske virksomhedder, og de får
> det som de vil ha' det.

Det er ikke noget særsyn. Pointen var at det ikke var nødvendigt i
situationen.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-10-11 21:13

On 2011-10-10 21:37:31 +0200, nospam0002+20111010@gmail.com (Thorbjørn
Ravn Andersen, 20111010) said:

> Det er ikke noget særsyn. Pointen var at det ikke var nødvendigt i
> situationen.

Jow, der er faktisk eksempler på kommuner, som ikke har fattet sagens
alvor, og har måttet vinke farvel til 6-700 arbejdspladser, og
skatteindtægterne fra virksomheden.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-10-11 22:13

> [...]

> Jow, der er faktisk eksempler på kommuner, som ikke har fattet sagens
> alvor, og har måttet vinke farvel til 6-700 arbejdspladser, og

Sikkert. Det var definitivt ikke denne her.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-10-11 22:59

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> [...]
> iPhones samtidig med, de blev overtog deres ministerier. - SÃ¥ det er
> åbenbart ikke alle steder, der skal spares.

En iPhone er faktisk et temmeligt effektivt arbejdsredskab. Der skal
ikke spares meget dagligt bøvl førend den har tjent sig hjem.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-10-11 14:10

"nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> writes:

> [...]
>
> Thorbjørn kommer til et resultat, Lyrik til et andet. Jeg er måske
> tilbøjelig til at tro på ham, der har set en film...

Sådan kan man naturligvis vælge at gøre, men hvorfor ikke selv se filmen
og danne din egen mening?

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 11-10-11 14:14

> Sådan kan man naturligvis vælge at gøre, men hvorfor ikke selv se filmen
> og danne din egen mening?

Præcis. Men har hverken link eller tid.

- Mikael

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-10-11 19:15

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> writes:

> [...]
> SÃ¥ vil man ikke blive betragtet som et "rigtigt menneske"
>
> Der var engang et foredrag der hed:"Hvordan man får herredømme over

Der er også en bog af Emma Gad der hedder "Takt og tone" som handler om
hvordan man skal opføre sig så andre mennesker kan holde ud at være i
ens nærvær.

Dit lokale bibliotek kan hjemskaffe den, hvis du evt. måtte mene der
står noget i den du ikke ved.