Erfaringer med billigt dataabbonnement til~
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-10-11 09:03

Jeg har i øjeblikket abbonement hos 3 og der er datatrafikken lige
takken dyrere end jeg synes om. Umiddelbart ser det ud til at Oister og
især CBB nogen fornuftige datapakker, men jeg ville lige høre om der var
nogen der havde nyere erfaring med disse?

Fungerer det godt? Er dækningen ok? Kan man tethere?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-10-11 16:04

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111008 <nospam0002+20111008@gmail.com> wrote:

> [...]
> nogen der havde nyere erfaring med disse?
>
> Fungerer det godt? Er dækningen ok? Kan man tethere?

Jeg har happiimobil på min iPhone. De benytter TDC's net og man kan fint
bruge telefonen som datamodem. Jeg mener de tager kr. 49,- pr. måned for
1Gb data, men for kr. 69,- pr. måned har jeg samme datapakke + fri sms.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-11 22:16

> [...]

> nogen der havde nyere erfaring med disse?
>
> Fungerer det godt? Er dækningen ok? Kan man tethere?

Jeg klarede mig som regel med 1GB, men så begyndte jeg at streame musik
og film i nyttehaven.

Jeg bruger nu Oisters mindste pakke med 5GB til kr. 139 pr. mdr., og det
er egentlig sjældent udnyttet.

Har tit været fristet at gå tilbage til Unotels 1GB til kr. 49 pr. mdr.

Begge er jeg godt tilfreds med.

Det eneste problem jeg har haft er på togrejser. Men det gælder vel alle
selskaber.

--
Flemming

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-11 22:18

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Begge er jeg godt tilfreds med.
>
> Det eneste problem jeg har haft er på togrejser. Men det gælder vel alle

Unotel:
https://www.unotel.dk/mobil/services.asp

--
Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-11 22:26

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Det eneste problem jeg har haft er på togrejser.

Ja, så snart du bevæger dig rundt i landet er du fucked visse steder ...

/thomas