4S, lækre specs ((-:
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 18:41

http://www.apple.com/iphone/specs.html

Bluetooth 4.0 etc ((-: Er sgu imponeret. Det er en HELT anden telefon
end iPhone 4

H.

Fra : Lyrik

Dato : 08-10-11 09:18

Den 07/10/11 19.41, Henrik skrev:
> http://www.apple.com/iphone/specs.html
>
> Bluetooth 4.0 etc ((-: Er sgu imponeret. Det er en HELT anden telefon
> end iPhone 4
>
> H.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"4S" = For Steve.

MvH
Jens

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 08-10-11 09:51

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> "4S" = For Steve.
>
> MvH
> Jens

Ja (-:

H.

Fra : Palle

Dato : 08-10-11 10:12

On 2011-10-07 17:41:23 +0000, Henrik, Silkeborg said:

> http://www.apple.com/iphone/specs.html
>
> Bluetooth 4.0 etc ((-: Er sgu imponeret. Det er en HELT anden telefon
> end iPhone 4

På min nuværende iPhone 4 har jeg kun brugt Bluetooth til mit håndfrie
i bilen. Så jeg vil ikke pt. have noget som helst gavn af forbedrede
Bluetooth faciliteter? Kan man bruge BT til noget som helst på en
iPhone?

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-11 10:29

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
> i bilen. Så jeg vil ikke pt. have noget som helst gavn af forbedrede
> Bluetooth faciliteter? Kan man bruge BT til noget som helst på en

lyd

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 08-10-11 22:22

Den 08/10/11 11.28, Thomas von Hassel skrev:

> lyd
>
> /thomas

Er det så måske i denne tråd, man kunne spørge til musikanlæg i bilen,
for jeg ville godt kunne bruge min iPodTouch der, men det faste anlæg
har ingen mulighed for at koble den på. Kender nogen en god løsning
udover at købe en ny bil (hihi)?
--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-11 22:26

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> [...]
> for jeg ville godt kunne bruge min iPodTouch der, men det faste anlæg
> har ingen mulighed for at koble den på. Kender nogen en god løsning

Kommer jo an på hvor moderne din bil er. Hvis din radio er monteret i et
standard DIN "modul" så kan du gå ned til din lokale bil udstyrs biks og
se om de ikke har noget. F.eks. en ny radio med noget så simpelt som en
AUX indgang på fronten som du kan sætte din iPod i ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-10-11 08:41

> AUX indgang

Enig, og undgå FM-sender/modtager forbindelses typen, da det er svært at
få stabil og støfri lyd.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-11 09:51

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Enig, og undgå FM-sender/modtager forbindelses typen, da det er svært at
> få stabil og støfri lyd.

med mindre man kører rundt på bøh landet hvor der ikke er mange
radiostationer ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-10-11 12:45

> [...]

> for jeg ville godt kunne bruge min iPodTouch der, men det faste anlæg
> har ingen mulighed for at koble den på. Kender nogen en god løsning

Der findes anlæg til den slags bl.a. fra Parrot. Det kræver bare, at din
bilradio har en eller anden form for indgang på bagsiden. De fleste
radioer har f.eks. indgang til en cd-skifter, og jeg mener, det er den,
Parrot udnytter. Så kan man betjene iPod vha. Parrot-anlægget.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-10-11 21:00

Tak til alle svarerne her. jeg har fået noget at gå videre med.

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans